BILDER TATT PÅ TUR 25.07.2023 😊

I går tirsdag 25.07.2023 tok jeg meg en trim- og fototur. Tok noen bilder som jeg har lyst til å dele med dere 😊 På turen gikk jeg innom den en parken for å se om det var noen fotomotiver jeg kunne fotografere, og her er en blanding med bilder fra turen min. Håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Kjempefine lilla Åkertistel med et innsekt på seg 😊

 
 

Burot 😊

 
 

På turen passerte jeg uteplassen på St. Olavs hospital, og der skal jeg hilse å si at måkene befinner seg. Ikke så rart at måkene er der, for folk sitter og mater dem. Denne måsen var på jakt etter maten til en sykepleier som satt og spiste lunchen sin ute 😊

 
 

Samme måsen på bakken 😊

 
 

Synes Rosestorknebb er kjempefine blomster 😊

 
 

Marikåpe 😊

 
 

Pimpinellrose 😊

 
 

Synes fargen på Viftelønnen er kjempefin 😊

 
 

Kjempefin geitrams 😊

7 kommentarer
      1. Kari: Ja, når jeg googlet bildet så kom det opp burot. Så hvis google tar feil så tar jeg også feil 😜

        Ja, gjett om de er. Ser jo folk sitter og gir dem smuler fra maten de spiser. Ikke rart at måkene ved sykehusområdet er store og runde 🙂 Nå begynner måkeungene også å bli flyvedyktige, så det er nok ikke lenge før de fordufter ut til sjøen igjen.

        Har jo brutt ut fuglepest i Finnmark ved kysten her i Trøndelag. Grusomt å se måkene så dør av den sykdommen der 😢

        Ønsker deg en superfin onsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Så smart å kombinere trimturen med å ta bilder på veien. Veldig kjekt at du skrev navnet på de ulike blomstene, så kan vi andre lære litt av det vi eventuelt ikke visste fra før 🙂 Ha en fin dag videre!

      1. Hverdagsmagi: Tusen takk for det 😊 Må ærlig innrømme at plantenavn er ikke min sterkeste side i hvert fall. Google bilder var min hjelp. Tar google feil så tar jeg feil 😜 Hvis det stemmer lærer jeg også navn på plantene.

        Ønsker deg en superfin onsdags ettermiddag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg