BLOGGERE KOSTE SEG PÅ KAFÈ BARE BLÅBÆR 😊

I går søndag 04.06.2023 stod våknet jeg ca.kl.09.00. Jeg ordnet meg i stand, og dro inn på Solsiden hvor vi på bloggtreffet skulle møtes på kafeen “Bare Blåbær”.
 
 
Jeg var på plass kl.11.50, og fikk anledning til å fotografere litt før de andre kom.
 
 
Noen hadde allerede reist hjem, og dikk derfor ikke vært med på Kafè Bare Blåbær. Slik er det.
 
 
De andre kom kl.12.00, og de syntes kafè Bare Blåbær var en superkoselig kafè, noe vi Trondheimere er helt enig i. Det er en kafê som har tatt vare på gamle ting. Som f.eks møbler som jeg husker min mormor hadde hjemme på stua si.
 
 
Vi hadde noen superkoselige timer på kafeen med mye prat, smil og latter, og timene fløy fort av gårde slik det gjør i godt selskap 😊 Mitt positive inntrykk om de som var med på bloggtreffet ble bare ytterligere forsterket, og jeg setter kjempestor pris på hver og en av de som var med ❤😊
 
 
Her kommer et utvalg bilder jeg har lyst til å dele med dere, og håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Solsiden i Trondheim er et kjøpesenter som ligger på området til det gamle Trondhjems Mekaniske Værksted (TMV) – området som i dag blir kalt Nedre Elvehavn.

 
 

En måse som svømmer i bassenget på Solsiden. Om vinteren er dette bassenget skøytebane hvor folk i alle aldre kan gå på skøyter 😊

 
 

Måtte bare ta bilde av disse løvetennene 😊

 
 

Til tross for Snorfrøken sine utskeielser på byvandringen lørdag fikk hun lov til å bli med på Solsiden. Snorkfrøken elsker blomster, og her sitter hun sammen løvetenner 😊

 
 

Bloggerne Monica, Kari og Solfrid koser seg på Bare Blåbær 😊

 
 

Som bloggere/influensere er det viktig å dokumentere alt man gjør i form av selfies 😊

 
 

Kari, Tom og Hildegunn på Bare Blåbær 😊

 
 

Tom og hans frue (Heidi) på Bare Blåbær 😊

 
 

Min favorittkaffe når jeg er på Bare Blåbær er kaffe latte 😊

 
 

Noen av oss bloggere som var med på bloggtreffet samlet på Bare Blåbær, og det ble noen kjempekoselige timer 😊

8 kommentarer
    1. Ser ut som dere har det veldig hyggelig. Vurderte sterkt å prøve å rekke bort, men slik ble det ikke. Veldig fin gjeng. <3 <3

      1. BforB: Ja, det var kjempekoselig, og moro at de fikk sett Bare Blåbær. Det er jo en koselig kafè med sjel 😊

        Man kan ikke få med seg alt, og jeg selv prioriterte å få med meg noe samt å slappe av mellom slagene.

        Ja, helt enig 😊 Kjempefin og flott gjeng ja ❤😊

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Åååhhh sååå artig å få ta del i de fine bildene fra bloggtreffet deres i helgen;)) Og artig at de fikk seg et besøk på Bare Blåbær på Solsiden. Solsiden er et trivelig sted.

      Jeg ser på bildene at dere koste dere. Og det er artig å se;))

      Ha en råfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det, og kjempekoselig at du likte bildene jeg har delt fra helgen 😊

        Kafeen Bare Blåbær er verd i og for seg å besøke når man er Trondheim. Det er en kafè med sjel og stil.

        Ja, vi hadde noen superkoselige timer på Bare Blåbær 😊

        Ønsker deg Else Marit-vennen en kjempefin tirsdag ❤😊

        Stooor klem fra Toril og kattene

    3. Litt av en fin gjeng med bloggere som har møttes denne helgen, og dere hadde det sikkert også veldig koselig på den siste lunchen. Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

      1. Vera Lyn: Ja, alle som deltok på bloggtreffet var og er fantastiske mennesker som jeg som blogger vil sette stor pris på samt alle dere andre bloggvenner som jeg har kontakt med ❤😊

        Kan jo være du har truffet noen bloggere fra før, og da skjønner du hva jeg mener 😊 Det var en slik raushet, aksept og forståelse for hverandre ❤😊

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Kari: Tusen takk for det 😊 Ja, vi hadde det kjempekoselig og morsomt 😊 Jeg følte at alle var så rause, varme og tvers igjennom gode mennesker som jeg unner alle å ha som venner i virkeligheten og på blogg ❤😊

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg