BRENNENDE KVELDSSOL OG ET STORT CRUISESKIP 😊

19.08.2022 om kvelden reiste mannen min og jeg pÄ hytta. Dette var siste feriehelgen til mannen min fÞr han skulle begynne pÄ jobb igjen pÄ mandag 22.08.2022.
 
 
Vi kjÞrte utover til hytta fredagskveld, og pÄ turen hadde vi kjempefint og nydelig kveldssol.
 
 
Like fÞr vi kom til hytta sÄ vi cruiseskipet Costa Fascinosa ute i Trondheimsleia.
 
 
Jeg fikk tatt noen bilder av cruisskipet, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Kjempefin og nydelig kveldssol utenfor Agdenes i Trþndelag 😊

 
 

CruisbĂ„ten Costa Fascinosa pĂ„ vei pĂ„ kveldsseilas fra Trondheim 😊

 
 

CruisebĂ„ten Costa Fascinosa en kjempefin og nydelig augustkveld 😊

 
 

CruisebĂ„ten Costa Fascinosa i en magisk, brennende solnedgang 😊

 
 

CruisebĂ„ten Costa Fascinosa har passert kveldssolen 😊

3 kommentarer
    1. Flotte disse store cruise-skipene der de glir sakte forbi. Jeg er spesielt begeistret for disse “Aida” skipene, som ogsĂ„ kommer innom Oslo. Ha en fortsatt fin mandag, klem đŸ€—

    2. Flott skip og flotte bilder! Jeg ser ikke sĂ„ ofte cruiseskip her akkurat, men har jo sett mange de gangene jeg har vĂŠrt nordover til Lofoten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg