DAGEN GÅR MOT KVELD OG VAKKER KVELDSHIMMEL 😊

Torsdagskveld, og denne dagen har gÄtt fort!
 
 
Stod opp i dag kl.08.15. Dusjet og ordnet meg pÄ badet. SÄ laget jeg meg havregrÞtfrokost som jeg spiste mens jeg hÞrte pÄ radio og drakk en kopp kaffe.
 
 
Siden det var oppholdsvĂŠr og fint ute gikk jeg bortover til fysioterapeuten. Det er ca.1,20 km bortover. Dette ble dagens oppvarming i stedet for mĂžlla.
 
 
Styrketreningsþkta gikk kjempebra, og i dag þkte jeg faktisk i en av mine svakeste þvelser som er triceps push down i nedtrekksapparat. Det er en kjempeherlig fþlelse 😊
 
 
Til og med pĂ„ 4×4 gĂ„intervaller pĂ„ mĂžlla Ăžkte jeg. NĂ„r jeg kjĂžrer gĂ„intervaller pĂ„ mĂžlla gĂ„r gĂ„r jeg rolig som oppvarming i 4 minutter. SĂ„ kjĂžrer jeg 4 minutter med litt stigning og hĂžyere hastighet fĂžr jeg gĂ„r rolig i 3 minutter. PĂ„ runden hvor jeg gĂ„r med stigning og hĂžyere hastighet klarte jeg Ă„ gĂ„ i bĂ„de 6,0 km/t og 6,1 km/t. Er bare sĂ„ glad for at jeg klarer Ă„ Ăžke farten 😊 I dag var hĂŠlene og anklene mine samarbeidsvillig 😊
 
 
Slike dager pÄ trening er deilig Ä kjenne pÄ. Etter treningen gikk jeg hjem igjen.
 
 
NĂ„r jeg kom hjem slappet jeg av, leste nyheter og sĂ„ pĂ„ TV’n. Jeg mĂ„ slappe av etter jeg kommer fra trening for Ă„ la kroppen hvile og hente seg inn. SĂ„ stĂžvsuget jeg gulvet, noe jeg gjĂžr hver dag siden det blir litt kattesand og kattepels i leiligheten.
 
 
I dag har vi varmt og fint vÊr. Det er lettskyet pent vÊr og ca. 20 grader ute. Vi tenkte en tur til stranden, men siden det var meldt regn sÄ fant vi ut at vi utsetter det.
 
 
Jeg hÄper deres dag har vÊrt fin?
 
 
Ønsker Ă„ dele et par bilder tatt av kveldshimmelen over Trondheim. HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Vakker kveldshimmel over Trondheim 😊

 
 

Vakker kveldshimmel over Trondheim 😊

6 kommentarer
    1. Fint Ă„ hĂžre om dagen din og at den har vĂŠrt god. Jeg hadde ogsĂ„ en fin dag, var mye ute pĂ„ tur. Nydelig vĂŠr og det mĂ„ nytes! Tok masse bilder fra tguren og av flotte blomster – Har blitt litt inspirert av deg 🙂 Ha en fin dag!

      1. Hverdagsmagi: Tusen takk for det 😊 Koselig at du likte Ă„ hĂžre om den.

        SĂ„ kjempekoselig at du ogsĂ„ har hatt en fin dag. VĂŠret mĂ„ jo nytes nĂ„r man har oppholdsvĂŠr og fine temperaturer 😍

        Moro Ä bare fotografere, og jeg prÞver meg litt fram med hvordan jeg stÄr i forhold til solen, og prÞver Ä unngÄ Ä fÄ skygge pÄ bildene. Ikke alltid like lett.

        NĂ„ blir jeg kjemperĂžrt her, og jeg blir inspirert av deg ❀❀❀

        Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg