DAGENS POSITIVE VISDOMSORD 😍

Riktig god torsdags kveld kjære bloggvenner og følgere 😍 Jeg håper dere har hatt en riktig torsdag ❤😊
 
 
Jeg synes små enkle visdomsord er lette å forstå, og visdomsord kan inneholde både fleip og alvor 😊
 
 
Dagens visdomsord synes jeg er et fint visdomsord, men vi er mennesker med tanker, ord og følelser. Selv om vi er positive kan vi ha perioder i livet hvor ting ikke er så positivt ❤❤❤ Det gjelder alle mennesker ❤❤❤
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Jeg er en glad optimist, for meg er ingenting trist.” Av: Eivind-Bjørnar Hetlevik
 
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Optimist
 
 

Kjempefine geitrams 😍

2 kommentarer
    1. MÅ vel innrømme at NOEN ting er triste, selv om jeg for det meste her i livet er glad og positiv og optimistisk. Men det finnes triste saker. Bare ikke noe poeng å gi de for MYE oppmerksomhet 🙂

      1. Frodith: Jeg tenker det samme selv. Det er ikke poeng å gi de triste for mye oppmerksomhet, for det gjør noe med omgivelsene mine.

        Det finnes som du sier ting som er trist.

        Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg