DIKT OM VÅRENS STEMNINGER 😍

I dag har jeg lyst til å dele et vårdikt som jeg har skrevet. Når jeg er på hytta så henter jeg fram kreativiteten min, og da kommer også lysten til å skrive dikt frem.
 
 
Diktet handler om våren, og jeg håper dere liker diktet mitt 😊
 
 

Kom mai du skjønne milde.

 

Fjorden den ligger så stille.

 

Løvet på trær og gresset har blitt grønt.
 

Da er alt bare skjønt.

 

Småfuglene i skogen kvitrer med sin vakre klang.

 

Kvitringen blir til en lystig sang.

 

I fjæra sitter et tjellepar.

 

Om noen uker blir de mor og far.

 

Solen på himmelen blå.

 

Den varmer hjertet til store og til små.

 

Alt i naturen fødes på ny.

 

Våren er kommet til bygd og til by.

 
Skrevet av meg mai 2023.
 
 

 
 

10 kommentarer
      1. Jan: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Så koselig at du likte diktet mitt.

        Her har det regnet og vært kjølig kontinuerlig siden 19.05.2023. Nå vil jeg ha varmere dager mer enn en dag av gangen.

        Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Åååhhh snuppa mi;)) Det var et rånydelig dikt som du har skrevet;)) Du er råflink med ord. Heldig du som er så kreativ at du skriver dikt.

      Ha en råfin ettermiddag;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det, og kjempekoselig at du likte diktet mitt 😊

        Når jeg kommer på hytta og opplever slike dager nær sjøen så blir jeg kreativ, og da synes jeg det er moro å skrive dikt 😊

        Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg