DIKTET SEPTEMBERHØSTDAG 😊

Vakker hĂžstfarge pĂ„ dette bladet 😊

 
 
I dag har jeg lyst til Ä dele et dikt som jeg har skrevet men jeg var pÄ hytta. PÄ hytta sÄ fÄr jeg inspirasjon over meg til Ä skrive dikt. Jeg har alltid likt Ä skrive dikt, men jeg mÄ hente frem inspirasjonen slik at diktet kommer innenfra. Den fÞlelsen fÄr jeg nÄr jeg er pÄ hytta.
 
 
HĂ„per dere liker diktet mitt 😊
 
 

SEPTEMBERHØSTDAG đŸ„°
 
September har kommet med sin prakt.
 
Naturen blir kledd i hĂžstens drakt.
 
Fargerike blader pÄ busker og trÊr.
 
Viser oss at hĂžsten igjen er her.
 
Blader gule, brune og rĂžde.
 
Naturen gir oss hĂžstens grĂžde.
 
HĂžstens gir oss grĂžnnsaker, frukt og bĂŠr.
 
Vi gleder oss nÄr vi ser rÞde rogn pÄ trÊr.
 
Solfylt dag med naturens farger i mot oss skinner.
 
HĂžstfarger vakre gir fargerike minner.
 
Vi nyter hÞsten sÄ fin og vakker.
 
Selv om vi vet det mot vinter lakker.

 
 

Vakre rĂžde hĂžstfarger pĂ„ bladene pĂ„ dette treet 😊

6 kommentarer
    1. Det var veldig fint, sÄ bra at du fÄr inspirasjon til Ä skrive. SÄ gÞy.
      Kanskje det ligger en forfatter pÄ lur hos deg, bare du tar deg tid til finne det indre. Slik som du gjÞr pÄ hytta.
      Flott Ă„ lese, god klem..

      1. Solliv: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Kjempekoselig at du likte diktet mitt 😊

        Jeg synes det er moro Ă„ skrive dikt, og jeg prĂžver Ă„ koble pĂ„ hele meg for at diktet skal bli bra. PĂ„ hytta kan jeg fĂ„ inspirasjon av Ă„ se ut pĂ„ regnet og vinden utenfor vinduene. Det er kjempeherlig 😊

        Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg