EN BADETUR SOM IKKE BLE SOM DEN SKULLE 😜

Snorkfrøken har en god venn som heter Snusmumriken. Snusmumriken og hans eier liker å helårsbade. Han setter stor pris på en utflukt til sjøen for å se på kveldssolen, og gjerne med å tenne et bål 😍
 
 
En dag i midten av mai måned spurte Snusmumriken Snorkfrøken om hun ville bli med å bade. Tøff i masken som Snorkfrøken er sa hun ja til å bli med. Hun skulle bade ja 😜 På meg selv kjenner jeg Snorkfrøken…. 😂
 
 
Snorkfrøken prøvde å gå ut i vannet flere ganger, men hun turte bare ikke. Til tross for Snusmumrikens iherdige forsøk på å oppmuntre Snorkfrøken til å gå ut vannet, endte badingen til Snorkfrøken med at hun ble sittende på et trinn på stigen som gikk ned i vannet.
 
 

Snorkfrøken og Snusmumriken på badetur 😊

 
 

Snorkfrøken og Snusmumriken 😊

8 kommentarer
      1. Happy: Ikke jeg heller. Når jeg skal bade i sjøen i Norge skal det være +25 – +30 grader i 3 uker i ett strekk. Da først kan jeg hæle meg ut i som verdens største pyse jeg er 😊

        Ønsker deg en superfin mandags ettermiddag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Her spiller jeg virkelig på lag med Snorkfrøken, for skal jeg bade ute må vannet være varmt 😉. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg