ENDELIG ER HELGEN OG BLOGGTREFF I TRONDHEIM 😊

Endelig var dagen her for vÄrt planlagte bloggtreff, og jeg var spent pÄ da jeg dro ned til Trondheim Sentrum pÄ hotellet hvor vi skulle mÞtes.
 
 
Jeg var superspent, og det var jo nesten som fĂžrste skoledag. De aller, aller fleste hadde ikke truffet hverandre fĂžr. Vi var nok alle spent pĂ„ hver vĂ„r mĂ„te til Ă„ endelig fĂ„ mĂžte hverandre personlig 😊
 
 
Da jeg kom inn pĂ„ hotellet satt det en dame i omrĂ„det hvor vi skulle mĂžtes. Det var bloggeren Linda Den siste mĂ„neden har jeg begynt Ă„ fĂžlge bloggen til Linda. FĂžrsteinntrykket mitt av bloggen hennes er kun positivt, og hun er en blogger som er dyktig til Ă„ uttrykke seg skriftlig. I tillegg er hun forfatter, og den boken har jeg kjempelyst til Ă„ lese. Det var kjempekoselig Ă„ mĂžte Linda. Hun er en jordnĂŠr, ĂŠrlig, omtenksom, snill, positiv, blid, kreativ og mĂ„lrettet 😊
 
 
De neste som kom var Tom med sin kjĂŠre. FĂžrsteinntrykket mitt var nĂžyaktig som jeg hadde forestilt meg. En jordnĂŠr, mĂ„lrettet og hyggelig mann med godt humĂžr og gode kommentarer. Det var kjempekoselig bĂ„de Tom og hans kjĂŠre 😊
 
 
Tom sin kone (Heidi) fikk jeg ogsĂ„ kjempegodt inntrykk av. Hun var positiv, blid, hadde godt humĂžr med gode kommentarer 😊 Det var koselig at hun ble med pĂ„ bloggtreffet, og hun ble godt tatt i mot av alle sammen 😊
 
 
Bloggeren Ligaya er en bloggvenninne jeg har hatt i flere Ă„r. Gjennom bloggen sin fremstĂ„r hun som en snill, ĂŠrlig og omtenksom person. Dette inntrykket stemte pĂ„ en prikk. Ligaya er virkelig snill, ĂŠrlig, omtenksom, blid, positiv, jordnĂŠr og kreativ dame 😊
 
 
Den neste som kom var bloggeren Kari Hun var ogsĂ„ nĂžyaktig like hyggelig, blid, kreativ, leken, omtenksom, sprudlende og positiv som jeg har oppfattet henne gjennom bloggen 😊 Det er Kari som har vĂŠrt pĂ„driver for bloggtreffet i Trondheim, og ĂŠre vĂŠre henne for den jobben hun har gjort for Ă„ legge ting til rett for oss 😊 Helt fantastisk 😊
 
 
Etter hvert dukket det opp to tilreisende damer fra Bergen. Den ene bloggeren var Randi Det var sĂ„ superkoselig Ă„ mĂžte henne ogsĂ„. Mitt inntrykk av Randi var at hun er en positiv, jordnĂŠr, mĂ„lrettet, blid og omtenksom person😊
 
 
Neste person pĂ„ treffet jeg fikk ĂŠren av Ă„ mĂžte var Hildegunn. Gjennom bloggen hennes har jeg oppfattet hennes som en reflektert, jordnĂŠr, ĂŠrlig, omtenksom blogger med godt humĂžr. Dette inntrykket ble bekreftet fullt og helt 😊
 
 
Like fĂžr det bloggtreffet braket lĂžs kom bloggeren Ingvild. Mitt inntrykk av hennes etter Ă„ ha lest blogg er bare positivt 😊 Det stemte pĂ„ en prikk. Hun er en omtenksom, snill ĂŠrlig, jordnĂŠr og omgjengelig person 😊
 
 
En blogger skulle komme, og hun kom etter selve arrangementet hadde begynt. Det var bloggeren Monica. Jeg mĂ„ ĂŠrlig innrĂžmme at jeg har vĂŠrt for dĂ„rlig Ă„ lese hennes blogg. Tidligere i uka som har gĂ„tt mĂ„tte jeg sette meg ned Ă„ lese bloggen hennes, og jeg tenkte: “Hvorfor har jeg ikke lest den bloggen tidligere”. Hun har fĂ„tt en ny fast leser i meg nĂ„ etter jeg fant bloggen hennes! Det jeg har lest av bloggen til Monica er at hun fremstĂ„r som Ă„pen, ĂŠrlig, reflektert, omtenksom og snill. Det stemte pĂ„ en prikk 😊
 
 
Etter en stund forsvant Kari E ut av lokalet. Vi andre ble sittende Ă„ prate med hverandre. Selv mente jeg at vi mangle to bloggere som jeg ikke hadde sett? Det var Frodith og Karidansen.
 
 
Etter en stund kom det tre damer ned, og de mĂ„tte vĂŠre influensere som var ankommet hotellet. Ingen tvil i min sjel 😊 De begynte Ă„ rappe for oss 😊 Rappen var skrevet av en medblogger.
 
 

Kari E, Karidansen og Frodith Ă„pnet med en morsom rapp som var skrevet til bloggtreffet 😊

 
 
EtterpĂ„ var det kjempekoselig Ă„ hilse pĂ„ Frodith. Det var kjempekoselig. Hun var nĂžyaktig lik seg selv som det inntrykket jeg hadde fĂ„tt av bloggen hennes. Bloggen til Frodith har jeg fulgt i flere Ă„r nĂ„. Frodith vil jeg beskrive som en humĂžrfylt, fargerik, kreativ, leken, jordnĂŠr, omsorgsfull ĂŠrlig og engasjert dame 😊
 
 
Bloggeren Kari er ogsÄ en blogger jeg har fulgt i mange Är. Kari er ogsÄ en fantastisk person i virkeligheten. Mitt inntrykk er at hun er kreativ, leken, Êrlig, engasjert, jordnÊr, snill og omtenksom.
 
 
Etter Äpningsrappen holdt Linda en velkomstlek hvor en goodiebag med pakker ble sendt rundt. Dette var en morsom mÄte Ä fÄ lÞsnet pÄ stemningen.
 
 
Kari fortsatt med en en annen “bli kjent-lek” hvor vi skulle gjette pĂ„ fun facts (som stemte) om hverandre.
 
 
Stemningen var kjempefin blant oss, og vi alle kom i kontakt med hverandre 😊 Jeg har kun positive ting Ă„ si om absolutt alle bloggvennene mine som hadde tatt turen til bloggtreffet i Trondheim, og inntrykket mitt om hver enkelt ble ytterlige positivt forsterket 😊
 
 
Etter velkomstarrangementet var over var det tid for byvandring. Selv dro jeg hjem for Ă„ slappe av litt fĂžr jeg skulle delta pĂ„ felles middag sammen med bloggvennene mine 😊
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen bilder jeg tok under “Bli kjent Ăžkten” vi hadde, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Oss bloggere/influensere samlet pĂ„ hotellet 😊

 
 

Bror til Morsmiddag hadde skrevet et kjempefint Ă„pningsdikt om bloggtreffet som ble fremfĂžrt 😊 Dette visste ikke Morsmiddag noe om.

 
 

Kari ifĂžrt ny outfit nĂ„r hun skal ut pĂ„ tur med sin Elvis 😊

 
 

Linda og Happy 😊

 
 

Morsmiddag og Hverdagsmagi 😊

 
 

Tomsmatprat og hans kjĂŠre var ogsĂ„ med pĂ„ bloggtreffet 😊

 
 

Frodith sine fĂžlgesvenner Salt og Pepper og SnorkfrĂžken hadde ogsĂ„ et bloggtreff sammen 😊

11 kommentarer
    1. Du er nĂ„ jammen frem alt, det er litt av en egenskap det ogsĂ„. Veldig koselig Ă„ mĂžte deg, du var akurat somjeg innbilte meg at du var. Vi ses nok igjen plutselig 💕. Ha en avslappende kveld

      1. Morsmiddag: Tusen hjertelig takk for det â€đŸ˜Š Kjempekoselig av deg Ă„ si det â€đŸ˜Š

        Sitter igjen med et superherlig inntrykk av alle som kom pĂ„ bloggtreffet, og det er sĂ„ koselig at vi ikke lengre bare et et bilde og et nicknavn pĂ„ blogg, men personer med unike og forskjellige personligheter â€đŸ˜Š

        Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Margrethe: Tusen takk for det, og kjempekoselig at du likte blogginnlegget mitt â€đŸ˜Š

        Vi alle synes ogsĂ„ at du er flott du ogsĂ„ 😍

        Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. For en herlig oppsummering og fine ord. Du er selv en intelligent, morsom og snill blogger og er en inspirasjon:) Hyggelig Ă„ treffe deg. Du er faktisk finere i virkeligheten:)

      1. Happy: Tusen takk for det, og nĂ„ blir jeg rĂžrt til tĂ„rer her â€â€â€đŸ˜Š

        Mente hvert ord jeg skrev, og du er selv helt fantastisk, god, snill, bild, positiv og omtenksom person 😍

        Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. ÅÄÄhhh sÄÄÄ rÄkost skrevet om alle sammen;)) Det mÄtte vÊre moro Ä mÞte alle som kom pÄ treffet. Og det er jo forstÄelig Ä vÊre spente pÄ nye folk man mÞter.

      RÄfine bilder du har tatt;)) Jeg leser jo flere av disse bloggene som var pÄ treffet;))

      Ha en rÄfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det 😊 Jeg fĂžlte jeg ville det, for du aner ikke hvilke fantastiske mennesker hver og en var og er â€đŸ˜Š Den aksepten for forstĂ„elsen man mĂžtte var helt unik.

        Jeg vet du fþlger med hos flere av de som blogger 😊

        Ønsker deg Else Marit-vennen en kjempefin tirsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    4. SÄ fin en omtale av alle, veldig fint innlegg fra en dame som ogsÄ passer til mange av beskrivelsen hun har delt. Takk for gode ord. <3

      1. BforB: Tusen takk for det 😊 Kjempekoselig at du likte det 😊 Dere var alle helt unike og flotte mennesker pĂ„ hver deres mĂ„te, og det er jo sĂ„ koselig Ă„ bli kjent med nye mennesker â€đŸ˜Š

        Ordene om deg er ĂŠrlig og oppriktig ment â€đŸ˜Š

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg