ENDELIG SMAK AV SOMMER OG SOL, OG HERLIG FOR TO- OG FIRBENTE 😍

Fredag 09.06.2023 kom endelig godvĂŠret pĂ„ besĂžk til Trondheim, og det var superdeilig 😍
 
 
Dette var fÞrste gang i hele 2023 at verandadÞren kunne stÄ Äpen hele dagen, og kattene kunne gÄ ut og inn pÄ verandaen slik selv Þnsket. De storkoste seg, og virkelig nÞt solen og varmen. Abyssinere er varmeelskede katter, og de nekter Ä gÄ ut pÄ verandaen nÄr det er under + 10 grader.
 
 
Det var ogsĂ„ fĂžrste godvĂŠrsdag siden godvĂŠret vi hadde 18.05.2023 😊
 
 
Vi har kost oss og slappet av i helgen. Dette er fĂžrste helgen i juni vi har en frihelg. Helgen har virkelig vĂŠrt avslappende og fin.
 
 
Det koseligste jeg vet nĂ„r det er varmt og fint vĂŠr er Ă„ ta med kaffekoppen og frokosten min ut pĂ„ verandaen og Ă„ nyte frokosten ute 😍
 
 
16.06 – 18.06.2023 er det duket for Ă„rets sangerstevne pĂ„ Oppdal. Der begge korene jeg synger i delta, og jeg gleder meg. Koret som mannen min og jeg synger i skal bo pĂ„ en campingplass nĂŠre Oppdal sentrum.
 
 
Det koret som mannen min og jeg synger i skal synge pĂ„ konsert pĂ„ kulturhuset lĂžrdag 17.06.2023. Koret jeg synger i skal synge pĂ„ konsert pĂ„ kulturhuset sĂžndag 18.06.2023. I tillegg til konserter blir det oppmarsj, busksang ved ulike kor og sangerfest. Ser ut til at vĂŠret er meldt bra ogsĂ„, og det setter jo prikken over i-en 😊
 
 
Uken som kommer er det siste korÞvelse for denne sesongen for begge korene jeg synger i. VÄrsesongen har gÄtt sÄ fort, og jeg synes jo den nettopp begynte.
 
 
Ønsker Ă„ vise dere litt forskjellige bilder som jeg har tatt fredag 09.06 og lĂžrdag 10.06.2023. HĂ„per dere liker dem 😊
 
 

Verandaen vĂ„r 😊 Vi har sikret den med netting slik at kattene ikke kan komme seg ut.

 
 

Endelig fikk vi trĂžndere smake sommeren med sol og blĂ„ himmel 😊

 
 

SnorkfrĂžken koste seg ogsĂ„ ute pĂ„ verandaen i solen 😊

 
 

Solen ble for skap for henne, og da fikk hun lĂ„ne mine solbriller 😊

 
 

Selv om det er varmt i vĂŠret vil godpusejenta mi Nadina har mat â€đŸ˜Š

 
 

Godpusegutten min Elvis har tatt plass i stolen ute pĂ„ verandaen og nyter sommervarmen 💙😊

 
 

Godpusejenta mi Hera slapper av i sommervarmen pĂ„ benken pĂ„ verandaen â€đŸ˜Š

2 kommentarer
      1. Happy: Ja, vi har det superherlig nĂ„, og det synes jeg vi trĂžndere har fortjent etter uker med regn og grĂ„tt vĂŠr 😊

        Tusen takk for det 😊 Blir moro da 😊

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg