FARGEUTFORDRINGEN TIL FRODITH – I DAG ER FARGEN MIN ROSA :)

Min bloggveninne Frodith har en fotofargeutfordring: https://frodith.blogg.no/psykolog-frodith-kommer-med-tiltak-utfordring.html, og jeg er med på den 🙂
 
 
Fargen jeg har valgt i dag er rosa 🙂
 
 

Når jeg går turer ute om våren, sommeren og høsten elsker jeg å ta bilder, og jeg elsker å ta bilder av blomster. Her er noen kjempenydelige rosa blomster i en av parkene i Trondheim 🙂

 
 

Rosa er en kjempefin farge på sommerblomster 🙂

 
 

Måtte bare ta bilde av denne kjempefine rosa blomsten som var plantet i et av kommunens blomsterbed 🙂

18 kommentarer
      1. Fruensvilje: Tusen takk for en kjempekoselig kommentar, og kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

        Ja, vi går en kjempefin årstid imøte nå ja, og det er kjempefint å tenke på at nå begynner det å blomstre ute i naturen, og naturen våkner til liv etter vinterdvalen 🙂

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    1. Det var veldig fine rosa blomsterbilder som pryder blogginnelgget ditt 🙂 Så moro med en slik utfordring 🙂

      Du må ha en riktig fin kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

      1. Irene S: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg, og kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

        Jeg synes det er kjempegøy å være med på slike fotoutfordringer, og bloggeren som har denne utfordringen er en av de mest kreative bloggerne 🙂

        Synes det er kjempekoselig å ta bilder av blomster 🙂

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

      1. I gode og onde dager: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂

        De blomstene jeg tok bilde av i det kommunale blomsterbedet er kjempefine, og de kjempefine og nydelige fargene på blomstene 🙂

        Tenk snart bugner det i blomster i alle farger igjen <3 🙂 Gleder meg kjempemye 🙂

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Vakre bilder i billedutfordringen du er med på 🙂 Jeg likte den fargen på blomsten på det siste bildet ditt.

      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂

      Klem, klem fra Mona Elisabeth

      1. Mona Elisabeth: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg, og kjempekoselig at du likte blogginnlegget mitt og bildene mine 🙂

        Det er kjempemoro å være med på slike fotoutfordringer, for da får man sjansen til å vise frem bildene man tar 🙂

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

      1. Dedicat: Tusen takk for kjempekoselig kommentar, og kjempekoselig at du likte bildene mine.

        Blomstene i de kommunale blomsterbedene er kjempefine og for en fargepryd for øyet 🙂

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Solliv: Tusen takk for kjempekoselig kommentar, og kjempekoselig at du likte bildene mine 🙂

        Jeg elsker å ta bilder av blomstene i de kommunale blomsterbedet, for de er kjempefine. De som pynter opp i blomsterbedene vet å lage det kjempefint 🙂

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg