FERDIGPYNTET TIL JUL 😊

I gĂ„r mandag ble vi ferdige med Ă„ pynte til jul, sĂ„ nĂ„ er det julestemning her 😍
 
 
Jeg elsker advent- og julehþytiden, og synes julen er en magisk tid hvor man kan senke skuldrene, slappe av, ta det med ro, bare nyte rolige dager, lese blader og bþker og se gode gamle julefilmer 😊 Det jeg liker med julen er de fine og lune julelysene som skinner. Disse julelysene gir en fredfull stemning som gir meg personlig ro i sjelen 😍
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen bilder av hvordan vi har julepyntet hjemme hos oss, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Julepynt pĂ„ toppen av bokreolen 😊

 
 

Mer julepynt i hylla pĂ„ bokreolen 😊

 
 

Julepynt pĂ„ pianoet 😊

 
 

7-armede lysestake og julepynt i den ene vinduskarmen vĂ„r 😊

 
 

7-armede lysestake og julepynt i den andre vinduskarmen vĂ„r 😊

 
 

2 stk julepynt som mannen min og jeg har laget og to stk julestrĂžmper pynter opp pĂ„ veggen 😊

 
 

Disse julebildene er laget for hĂ„nd av noen jeg kjenner 😊

 
 

Juletreet vĂ„rt som lyser sĂ„ fint 😊

4 kommentarer
    1. Koselig du har pyntet til jul 😊 Vi har ogsĂ„ pyntet ferdig. Juletreet pyntet vi 1.desember.

      Du mĂ„ ha en fin ettermiddag 😊

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg