FREDAG, HELG OG INNEKOS 😊

Fredag og helg igjen 😊 Fþrste uken i august har blitt til helg.

I dag stod jeg opp kl.08.30. Koste meg med kaffe og frokost. VÊret har vÊrt grÄtt med regn og grÄvÊr. Skyene ligger ned langs fjellet pÄ andre siden av fjorden. Litt fascinerende Ä se pÄ ogsÄ., Det blir sÄ trolsk stemning nÄr skydekket ligger lavt.

Siden vÊret har vÊrt grÄtt har jeg kost meg inne i dag. Varmeovnen stÄr pÄ, og jeg har rett og slett bare slappet av og tatt det med ro. Jeg kjÞrte en tur pÄ butikken, for jeg mÄtte ha noen varer.

Mannen min kommer med hurtigbĂ„ten fra Trondheim, og det blir superkoselig at han kommer 😊

Nadina koser seg ved siden av meg. I dag mens jeg satt og spiste lunch var jeg litt uoppmerksom. Da sĂ„ frĂžken Ingave`s Nadina sitt snitt Ă„ stjele pĂ„legget jeg hadde pĂ„ brĂždskiven. Hun var sĂ„ kjapp at jeg rakk ikke tenke. 1-0 til Nadina đŸ˜» MĂ„ bare le, for jeg vet jo at nĂ„r jeg har en abyssiner i hus mĂ„ jeg passe maten min som en smed. Abyssinere er noen tjuvradder đŸ€ŁđŸ˜‚

I dag vil jeg dele noen bilder av regndrĂ„per jeg har tatt. Jeg har blitt kjempeglad i Ă„ fotografere drĂ„per nĂ„r det har regnet. HĂ„per dere liker bildene mine 😊

 

DrĂ„per pĂ„ en jernstang 😊

 

En drĂ„pe pĂ„ en jernstang 😊

 

Tenk at  drĂ„per kan vĂŠre sĂ„ forskjellige 😊

6 kommentarer
    1. Faktisk veldig fascinerende med regndrĂ„per. He he ja noen stjeler som ravner. Men den pusen jeg hadde sist stjal faktisk aldri.â€ïžđŸ˜ŠGod helg til dere

      1. Mors middag: Jeg blir ogsĂ„ fasinert over alle de forskjellige drĂ„pene 😊 SĂ„ flott Ă„ se hvor forskjellige de er.

        Imponerende hvordan dere greide at katten ikke stjal đŸ˜»

        Ønsker deg en superfin fredagskveld â€ïžđŸ˜Š

        Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    2. Veldig flotte drĂ„pebilder 🙂 Du en annen ting, har du oversikt over alle som er med i utfordringen din? Hadde vĂŠrt gĂžy Ă„ vite hvem, sĂ„ man kunne gĂ„ inn og se 🙂 Jeg vet noen, men tror ikke jeg har oversikt over mer enn et par-tre

      1. Frodith: Tusen takk for det 😊 DrĂ„per er sĂ„ facinerende, og hver drĂ„pe er forskjellige 😍 Moro Ă„ fotografere drĂ„per 😊

        Skal legge ut en oppdatert liste over alle som er med pĂ„ sĂžndags ettermiddag nĂ„r jeg har kommet hjem fra hytta, for da fĂ„r jeg til Ă„ klippe og lime inn linkene til bloggene deres 😊 Takk for at du sa fra om dette 😊

        Ønsker deg en superfin fredags kveld, og ei kjempefin og god helg â€ïžđŸ˜Š

        Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg