FREDAG, NY MÅNED, UKEN SOM HAR GÅTT OG HELG IGJEN 😊

Fredag 01.september, ny måned og nye muligheter.
 
 
I dag er det overskyet vær, oppholdsvær og ca. +12 grader. Mannen min stod opp kl.06.00 i dag, og kl.07.00 kom han inn og gav meg et kyss før han kjørte opp på jobb for å møte de andre. I dag reiser jo de til Gardasjøen. Har fulgt med ham på snap chat og fått med meg at de har landet. I løpet av formiddagen skulle de ha kurs, og jobb-PC’n hans var pakket ned i sekken.
 
 
Selv stod jeg opp kl.08.15, og dusjet. Spiste frokost og tok en kopp kaffe. På treningsdager spiser jeg alltid havregrøt 🥰 Jeg koker havregrøt på vann siden jeg blir så slimete i halsen av melk. Topper havregrøten med noen gram YT proteinyoghurt, 1 ts peanøttsmør og frosne bringebær. Det er supergodt 🥰
 
 
Treningen i dag gikk kjempebra, men merket på intervallene at kroppen var litt treg. Da var det bare gå ned ett hakk på stigning på mølla. Bedre å gå ned ett hakk enn at jeg ikke fullfører. Fysioterapeuten sier jeg overhodet ikke skal ha dårlig samvittighet hvis jeg må gå ned på stigningen på mølla. Formen pga jernlageret og blodprosent vil variere.
 
 
Jeg kom hjem fra trening ca. kl.12.45. Har spist lunch og slappet av. Planen er å få støvsuge leiligheten.
 
 
I skrivende stund holder solen på å bryte gjennom skylaget. Det er meldt lettskyet pent vær i ettermiddag.
 
 
I helgen blir det å slappe av og lade batteriene etter denne uken. Er superfornøyd for at jeg har fått trent styrketrening 2 dager denne uken og gått turer 3 dager i uka her 😊
 
 
Ønsker å vise dere noen bilder som jeg tok da jeg gikk innom parken hvor jeg bruker å fotografere. Der det to ender og en måse som koste seg. I parken har de jo en andedam hvor endene og andre fugler liker å bake. Håper dere liker bildene mine 😊
 
 

En and i parken på jakt etter mat 😊

 
 

En and og en måse på gresset i parken 😊

 
 

En and som sitter på en sten ute i andedammen 😊

6 kommentarer
    1. Klart kroppen må få bestemme hvor stor belastningen skal være. Man er jo sjelden i samme form hver dag. Du er flink som gjennomfører, og holder stø kurs! 😊

      1. Kari: Du har så rett i det. Har jo hatt en online coach som har presset for hardt. Samme treningsprogram til alle sine kunder uansett alder og kjønn. Både fysioterapeuten min og den PT’en jeg prøvde ut på treningssenteret her sa det var alt for mye, og påpekte at et treningsprogram skal være individuelt lagt opp.

        Den coachen jeg hadde stressa meg voldsomt når jeg f.eks. fikk et treningsavbrudd pga sykdom eller skade. Da lurte han om jeg kunne anslå hvor lenge det tok før jeg var tilbake, og at jeg ikke måtte drøye for lenge før jeg kom i gang igjen. Så jeg har gått noen runder med meg selv før jeg fant ut at jeg ikke skulle ha vedkommende som onlinecoach. Den onlinecoachen er dyktig med fitnessutøvere, og har flere som har vunnet NM av utøverne som coachen har trent.

        Jeg jobber hardt med å få bort den dårlige samvittigheten som jeg har slitt med i 3 år.

        Ønsker deg en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Åhhh snuppa mi så råkost å lese om hvordan dagen din har vært;))

      Herlighet så flink du er til å trene. Skulle ønske jeg kunne være like flink. Til meg går trening i rykk og napp alt etter hvor sliten jeg er etter jobb.

      Hvil deg med god samvittighet. For det har du fortjent. Det er viktig at du lytter til kroppen og lar den få ro når du er så aktiv som du er på ukedagene.

      Ha en råfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det, og kjempekoselig at du likte blogginnlegget mitt 😊

        Jeg merker jo godt at leddene mine blir bedre når jeg har trent, og på de dagene jeg trener har jeg ikke så vondt i hæler og ankler. Får varmet og smurt leddene mine når jeg trener.

        Du er jo flink du også, for du og mannen din går jo mange turer i skog og mark. Så du er jo aktiv du også. I tillegg har du jo en jobb som krever mye av deg som lærer.

        Jeg skal kose meg masse i helgen, og lade batteriene skikkelig 😊

        Ønsker deg en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Viktig å lytte på kroppen! Uansett er det en godfølelse å ha trena! Så lenge man yter max utfra dagsform, tenker iallfall jeg at det er flott! Klem <3

      1. Margrete: Ja, det er veldig viktig å lytte til kroppen. Det er en helt spesiell godfølelse å ha trent, for jeg kjenner endorfiner bobler i kroppen. Jeg tenker som deg så lenge man yter maksimalt ut fra dagsformen skal man være fornøyd 😊

        Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg