FREDAG OG HELG IGJEN 😍

Riktig god fredag 😊 Fredag og helg igjen. Denne uken har gĂ„tt enormt fort. Det har vĂŠrt ei kjempefin uke hvor jeg fĂžler at jeg har hatt energi og overskudd 😊 StyrketreningsĂžktene mine har gĂ„tt kjempefint og jeg har fĂ„tt gĂ„tt meg turer 😊
 
 
NĂ„ tar jeg helg med en deilig fĂžlelse 😊 Slike fĂžlelser er bare herlige Ă„ kjenne pĂ„. ForkjĂžlelsen og den Ăžvre luftveisinfeksjonen jeg hadde satt i kroppen en stund, og pencelinkuren jeg fikk gjorde kroppen min litt slapp.
 
 
I helgen er det ingen planer, og det er deilig. Hvis vÊret blir bra skal jeg ut for Ä gÄ meg tur, men ellers har jeg ingen planer annet enn Ä koble av og lade batteriene.
 
 
Mannen min reiser ut pÄ hytta med materialer til taket, for han vil komme lengre pÄ prosjekt tak mellom spikertelthytta og utekjÞkkenet. Han hÄper pÄ mest mulig oppholdsvÊr for at det skal bli trygt for ham Ä jobbe pÄ taket.
 
 
I dag Ăžnsker jeg Ă„ vise dere noen sommerlige billedmotiver som jeg har tatt, og jeg hĂ„per dere liker blogginnlegget mitt 😊
 
 

To mĂ„ker som flyr i luften 😊

 
 

Himmel og sky sett gjennom genene pĂ„ treet 😊

 
 

TrĂŠrne ved Trondheim Sentralstasjon som speiler seg i vannet sett fra en av bryggene pĂ„ andre siden 😊

4 kommentarer
    1. SÄ godt Ä ha energi og overskudd igjen. Alltid godt nÄr forkjÞlelse og annet slipper taket.
      Nyt helga, og kos deg selv om du er alene hjemme.
      Vel, du er jo ikke alene med kattene dine rundt deg 🙂 <3

      God fredag! Klem <3

      1. Heidisverden: Ja, det er kjempegodt. Denne vÄrforkjÞlelsen sitter jo lenge i, og flere av de jeg kjenner som har vÊrt forkjÞlt har gÄtt og hanglet i 2-3 uker.

        Jeg skal virkelig nyte helgen, og jeg skal kose meg med strikking, lesing, musikk og TV 😊

        Ønsker deg en superfin fredagsettermiddag og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Ja dagene gĂ„r veldig fort, og denne uka har nĂŠrmest spurtet av gĂ„rde. NĂ„ som jeg ikke jobber lenger, gĂ„r dagene nesten litt i et og jeg mĂ„ sjekke kalenderen for Ă„ se hvilken dag i uka vi er pĂ„. Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klems đŸ€—

      1. Vera Lynn: FĂžler det samme selv. Uken her har spurtet alt for fort, og plutselig er det fredag 😊 NĂ„ som det er ferie og litt latere dager sĂ„ mĂ„ jeg inn i kalenderen for Ă„ se hvilken uke vi er i.

        Herlig med helg i hvert fall 😍

        Ønsker deg en superfin fredagsettermiddag og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg