FREDAG OG HELG, OG EN KJEMPEFIN AUGUSTFREDAG 😊

I dag vÄknet mannen min og jeg kl.09.00. Det var supergodt Ä fÄ sovet litt ut. Vi ble sittende Ä tÞmme hodene vÄre i gÄr kveld nÄr vi kom hjem fra korÞvelse. Det er helt umulig Ä gÄ og legge seg med en gang vi kommer hjem fra kor. Da har man en eller annen strofe eller tekst fra en korsang som kverner rundt om i hodet. Derfor er det godt Ä bare slappe av fÞr vi legger oss.
 
 
NĂ„ har vi fĂ„tt endret Ăžvingstid fra kl.19.30 – 22.00. FĂžr sommeren var Ăžvingstiden fra kl.20.00-22.30. Den halve timen utgjĂžr stor forskjell.
 
 
I dag skal vi i koret jeg synger mĂžtes kl.17.00. Vi skal begynne Ă„ forberede rigging til loppemarked vi skal arrangere i helga. Det kommer til Ă„ bli en travel helg, men du verden sĂ„ sosialt Ă„ gjĂžre slik dugnadsjobb sammen som kor 😊
 
 
Etter mannen min og jeg hadde spist frokost fant vi ut at vi Ăžnsket gĂ„ oss en tur, og vi gikk oss en foto- og gĂ„ tur. Det var supergodt Ă„ gĂ„ oss en tur 😊 VĂŠret var deilig med sol, blĂ„ himmel og temperatur pĂ„ ca. + 18 grader.
 
 
NÄ er det TrÞndelag som har fÄtt ekstremvÊret med flom og Þdeleggelser. Det er store Þdeleggelser pÄ veiene. E6 er stengt, Dovrebanen og RÞrosbanen er innstilte og E14 som gÄr opp til Storlien i Sverige er stengt pga ras og oversvÞmte veier. Dette ekstremvÊret er jammen meg ekstremt, og det er snakk som store naturkrefter som er i sving.
 
 
Mannen min og jeg nyter hans siste feriedager sammen nĂ„, og det er sĂ„ koselig Ă„ finne pĂ„ ting sammen 😊
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen bilder jeg har tatt i august mĂ„ned, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

De vakre hĂžstfargede bladene har begynt Ă„ komme nĂ„, og jeg synes disse rĂždfargene er nydelige 😊

 
 

Mye rogn pĂ„ trĂŠrne i Ă„r, og det gjenstĂ„r Ă„ se om det blir en snĂžrik vinter 😊

 
 

Herlig med en tur ut i den deilige augustluften, og august er jo en fin sensommermĂ„ned 😊

 
 

RĂžnningen GĂ„rd i Bymarka hvor vi bruker Ă„ gĂ„ til av og til 😊

2 kommentarer
    1. Lykke til med loppemarkedet! Å jobbe dugnad er flott! Jeg har gjort det endel i korpsa jeg var med i! Fine bilder fra turen ogsĂ„! Klem <3

      1. Margrethe: Tusen takk for det 😊 Loppemarkedet gikk superfint, og vi er kjempefornĂžyde 😊 Det er noe Ă„ jobbe sammen pĂ„ dugnad, og man blir kjent med hverandre utenom Ă„ sitte pĂ„ plassene vĂ„re pĂ„ koret.

        Kjempekoselig at du likte bildene mine 😊

        Ønsker deg en superfin sĂžndagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg