FREDAG OG KLAR FOR EN HELG PÅ HYTTA 😊

Fredag 07.07.2023, og det er helg igjen 😊 Første uken i juli har gått fort.
 
 
Værmeldinga for de nærmeste dagene er meldt fint med sol og varme, og i helgen reisen mannen min og jeg på hytta 😊 Jeg ser virkelig frem mot en helg på hytta.
 
 
På hytta finner jeg fred og ro. Selv om jeg ikke er i jobb fordi jeg ufør så følger jeg ikke klokken som jeg gjør hjemme. På hytta tar jeg ting som det kommer, og det er det som er avslappende 😊 Hjemme er det alltid noe som skjer. Jeg skal enten på trening til et fastlagt tidspunkt, jeg skal på styremøte til et fastlagt tidspunkt eller jeg skal på korøvelse til et fastlagt tidspunkt.
 
 
Hvis værmeldingen blir bra ut i uken som kommer kan det være at jeg blir igjen på hytta mens mannen min drar hjem på søndag. Kanskje jeg blir med hjem på søndag for så å reise utover på onsdag 😊 Jeg tar det som det kommer.
 
 
Det er i hvert fall superdeilig å ha hytta som en friplass hvor jeg kan senke skuldrene mine 😊
 
 
Håper fredagen deres blir fint, og ønsker dere en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊
 
 

Hytta vår sett fra baksiden 😊

 
 

Spikerteltet og utekjøkkenet vårt sett fra terrassen 😊

 
 

Utsikten sett fra terrassen 😊

14 kommentarer
    1. God helg og kos dere😀Vi drar også på hytta i helga. Meldt nydelig vær🌞Fra mandag er det bare regn hele uka.

      1. Tomsmatprat: Deilig med slik friplass hvor man kan bare nyte og gjøre som man vil. Kos dere så mye i helgen dere to også.

        Meldt varmt og fint hos oss frem til onsdag neste uke 😍

        Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Margrethe: Jeg er superglad for at vi fikk tak i denne hytta, og mannen min og jeg storkoser oss her 🙂
        Mannen min har til tider en nokså stressende jobb. Her kan han pusle med det han selv når han vil det, og han nyter å ha små prosjekter 🙂

        Vi storkoser oss begge to 🙂

        Ønsker deg en superfin lørdag <3 🙂

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Solliv: Ja, det er superherlig å være der, og med en gang jeg kommer ut på hytta kjenner jeg roen og freden senker seg 😍 Eneste plagsomme er knotten som biter noe infernalsk 😂 Prøver jo alt, men den er blodtørstig der ja.

        Ønsker deg en superfin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke 😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg