FREDAGENS VISDOMSORD OM OPTIMISME 😊

Riktig god fredags formiddag kjĂŠre bloggvenner og fĂžlgere 😍 Jammen har det blitt 01.september, og nĂ„ er vi inne i den fĂžrste hĂžstmĂ„neden. Ny mĂ„ned, nye dager, nye uker og nye muligheter 😊
 
 
Jeg hĂ„per av hele mitt hjerte at alle sammen fĂ„r en sĂ„ fin og god september mĂ„ned som overhodet mulig, og at hĂžsten blir fin og god for dere đŸ„°
 
 
Jeg synes smĂ„ enkle visdomsord er lette Ă„ forstĂ„, og visdomsord kan inneholde bĂ„de fleip og alvor 😊
 
 
Dagens visdomsord synes jeg er fin og vakkert beskrevet 😊 Jeg kjenner meg igjen i dette visdomsordet 😊
 
Her er dagens visdomsord, og hÄper dere liker det:
 
“Å vĂŠre optimist er Ă„ se et elendig fjernsynsprogram og hĂ„pe at reprisen blir bedre.” Av: Sven Sabroe
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Optimist
 
 

6 kommentarer
    1. Ha ha ha ja da er man jaggu meg optimist😂. Ha en nydelig fin 1 september du ogsĂ„, her er det nydelig fint vĂŠr, og da kan det ikke bli bedre 💕

      1. Morsmiddag: He, he, he đŸ˜‚đŸ€Ł Ja, ikke sant 😊

        Her var det overskyet fra morgenen av, men ca.kl.14.30 begynte det Ă„ skinne opp. Meldt lettskyet pent vĂŠr i morgen, og regn fra sĂžndag av.

        Ønsker deg en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Det var en av de beste visdomsordene jeg har lest pĂ„ lenge 😉 Ja tenkt nĂ„ er det allerede september, og jeg som er sĂ„ glad i hĂžsten syntes jo dette skal bli koselig. Ha en fin fredda, klem đŸ€—

      1. Vera Lynn: Tusen takk for det 😊 Jeg lo da jeg fant visdomsordet, for jeg synes det var morsomt sagt 😊

        Jeg liker hĂžsten jeg ogsĂ„, og er helt forelsket i de fine hĂžstfargene som bare lyser opp. HĂ„per virkelig denne hĂžsten blir en tĂžrr og fin hĂžst uten for mye regn. Her er stearinlys tent pĂ„ salongbordet, og det er en stille kveld i huset 😊

        Ønsker deg en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Haha;)) Morsomt og artig visdomsord dette her;)) NĂ„ fikk jeg meg en god latter;))

      Hjelpe meg. September allerede. Jeg liker hÞsten godt og synes den er en fin Ärstid. Liker de rÄfine hÞstfargene, liker hjemmekvelder sammen familien, tente talglys pÄ bordet, tv-kvelder og hÄndarbeid.

      Ha en rÄfin fredag;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det 😊 Da jeg fant visdomsordet sĂ„ lo jeg godt jeg ogsĂ„ đŸ˜‚đŸ€Ł

        Bare helt utrolig hvor august har blitt av. Har jo vÊrt en del pÄ farten i august bÄde pÄ hytta, til Namdalen og til Grong. Sikkert derfor mÄneden har gÄtt fort.

        Her er stearinlys tent, og jeg koser meg med TV 😊

        Ønsker deg Else Marit-vennen en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg