FREDAGS FORMIDDAG 04.08 OG HELG IGJEN😊

Riktig god fredag 😊 Jammen har det ikke blitt helg, og i dag begynner mannen min ferien sin😊 Gleder meg til han kommer utover pĂ„ hytta.

I dag er det grĂ„tt, og det er litt regn i luften. Det er en fin dag til Ă„ kose seg inne med Nadina og hĂ„ndarbeid. 😊

Siden det er grĂ„tt vĂŠr og litt regn i luften vil jeg dele noen drĂ„pebilder som jeg har tatt, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊

 

DuggdrĂ„per pĂ„ bladet 😊

 

DuggdrĂ„per pĂ„ greinen 😊

 

DuggdrĂ„per pĂ„ bladene 😊

 

2 kommentarer
    1. Litt grĂ„tt her i Oslo ogsĂ„ i dag, selv om jeg sĂ„ litt til sola tidligere pĂ„ morgenen. Hadde jeg fortsatt vĂŠrt i jobb, hadde jeg ogsĂ„ tatt ut ferie rundt disse tiden. Gjorde alltid det i august. Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klems đŸ€—

      1. Vera Lynn: I dag har det regnet, og det har vĂŠrt en koselig innedag med hĂ„ndarbeid. Det har vĂŠrt kjempegodt med en slik dag 😊

        De siste to Ärene har mannen min hatt ferie i august. Normalt bytter de pÄ nÄr de skal ha ferie, men de som har barnehage- og skolebarn fÄr fri i juli nÄr det er stengt. Mannen min synes det er kjempegodt med fri i august han. NÄr studiene starter igjen pleier vanligvis godvÊret og varmen komme tilbake.

        Ønsker deg en superfin fredag, og en kjempefin og god helg â€ïžđŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg