FREDAGSKVELD OG OM DAGEN I DAG 😊

Fredagen har blitt til kveld, og det har vÊrt kjempegodt med en avslappende dag hvor jeg har kost meg pÄ hytta. Ikke noe er som Ä kose seg med hÄndarbeid og en kopp kaffe. Man trenger slike dager hvor man bare lar kroppen fÄ hvile. Fysioterapeuten min ba meg om Ä ta treningsfri denne uken uten dÄrlig samvittighet.

Kl.18.00 kom mannen min, og nĂ„r han kom laget vi middag som vi koste oss med. NĂ„ er det avslapping med TV, hĂ„ndarbied, lese en god bok, lĂžse litt kryssord og bare ta det med ro 😊

Godpusejenta mi Nadina ble superlykkelig nĂ„r matfar kom, og nĂ„ har hun erobret fanget hans. Endelig kom matfar đŸ˜»

SÞndag 06.08.2023 reiser vi hjem fra hytta i rett tid. I lÞpet av sÞndags ettermiddag kommer jeg til Ä legge ut en oppdatert liste over alle dere som er med i fotoutfordringen min. Jeg mÄ gjÞre det nÄr jeg har PCŽn min, for jeg sliter med Ä fÄ klippet og limt inn linken til bloggadressene til dere som er med. Det er et eller annet jeg gjÞr galt. Har prÞvd meg frem, men nÄr jeg markerer teksten sÄ klarer jeg slette alt jeg har skrevet.

En oppdatert liste kommer sþndag 06.08.2023 😊

Ønsker Ă„ dele noen bilder av godpusejenta mi Nadina som jeg har tatt av henne, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊

 

Godpusejenta mi Nadina har funnet plassen sin i sofaen â€ïžđŸ˜»

 

I ettermiddag dukket solen litt fra fra skyene, og Nadina var ikke sen Ă„ finne en plass i stolen hvor solen varmet đŸ˜»

 

Nadina koser seg i «sjefsstolen» som egentlig er matfar sin stol đŸ˜»

4 kommentarer
      1. Skriveglad bestemor: Ja, vi bare se ser at hun blomstrer og koser seg nĂ„r hun fĂ„r vĂŠre med oss pĂ„ hytta đŸ˜» Hjemme har vi en regel pĂ„ at vi ikke vil ha katt i sengen siden vi har tre katter, og det er de opplĂŠrt i. De aksepterer at de ikke fĂ„r lov til Ă„ sove sengen vĂ„r. Det hender at matfar slipper inn en katt om morgenen nĂ„r han drar pĂ„ jobb.

        SĂ„ her vet hun at hun fĂ„r lov 😊 Hun ligger helt tett inntil meg i armkroken.

        Ønsker deg en superfin lĂžrdag â€ïžđŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Gry Henriksen: Ha, ha, ha đŸ€ŁđŸ˜‚ Hun har en look og et uttrykk i fjeset som gjĂžr at hun ser sur ut. Egentlig skal abyssinere ha en slik look. Dommerens bare rygger unna fordi de sier det er sjelden de ser en abyssiner med slikt uttrykk. Det er pga fargen i ansiktet.

        NĂ„r hun begynner Ă„ male og stange hode sitt mot fjeset sĂ„ blir de sĂ„ forelsket i henne. Hun har et blikk som kunne drepe ja đŸ˜‚đŸ€Ł Det blikket gjĂžr at hun fĂ„r respekt av de to andre kattene vĂ„re 😊

        Ønsker deg en superfin lĂžrdag â€ïžđŸ˜»

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg