GJESPENDE OG TRØTTE KATTER OG EN TRØTT MATMOR 😊

Med disse gjespende bildene av pelstrioen min så ønsker jeg alle mine kjære bloggvenner og bloggfølere en riktig fin og god kveld videre. Ønsker dere også en superfin og god natt med fredfylte drømmer ❤😊
 
 

Godpusejenta mi Nadina er en smule trøtt ❤😊 I hvert fall etter gjespet å bedømme 😊

 
 

Godpusegutten Elvis i en liten gjesp 💙😊 I følget gapet kan man nesten se hva han hadde til middag dagen før 😂

 
 

Godpusejenta mi Hera i en god gjesp ❤😊

4 kommentarer
      1. Kari: Tusen takk for det 😊 Det hender at jeg akkurat klarer å få med et godt gjesp når kattene gjesper, men det ser jeg ikke etterpå når jeg ser på bildene. Morsom med slike bilder 😂😊

        Ønsker deg en superfin torsdagskveld ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg