GJESTEINNLEGG MED GODPUSEJENTA HERA 😻

I dag er jeg så heldig at jeg får et helt blogginnlegg på matmor sin blogg 😊

Jeg ble født en kald februardag i 2018, og jeg er 6 år ung. Har to brødre som begge bor i Sverige 😻😻

Den ene broren min måtte mates med flaske fordi han var født med åpen gane. Da jeg så det ville jeg også bli matet med flaske. Så jeg fikk drikke melk både av mammaen min og av tåteflaske.

Bestevennen min het for Elvis. Han passet på brødrene mine og meg da vi var kattunger 💙😻 Elvis er nå i kattehimmelen 💙💙💙

Jeg er slank og elegant 😊

Det aller beste jeg vet er å ligge fanget til matfar. Matfar er mannen i mitt liv💙😻 Jeg er veldig kosete av meg. Liker også å ligge i fanget til matmor hvis matfar sitt fang er opptatt.

Når matmor eller matfar lager mat liker jeg å sitte på hyllen ovenfor komfyren. Der har jeg utsikt til komfyren hvor de steker og koker maten.

Mammaen min Nadina har vært dronningen her hjemme. Hun har alltid elsket å ligge oppe på toppen av TV’n. Den plassen har jeg overtatt fast. Jeg får også lov til å dele med henne. Jeg er jo nest eldst, og mammaen min er en gammel dame nå.

Etter Elvis døde i november 2023 syntes jeg det ble kjedelig her hjemme. Så like før jul flyttet lille Ærle inn hos oss ❤️😻

Den første uken syntes jeg Ærle var skummel, for hun var så vimsete. Jeg syntes Ærle hadde så morsomme leker, og jeg ble veldig nysgjerrig på henne. Så turte jeg å leke med henne. Det var kjempemoro 😻 Vi er nå bestevenner 😻😻

Om kveldene bruket vi å leke og løpe etter hverandre, og vi har det så gøy 😂 Jeg bruker å gjemme meg for Ærle, og når hun kommer forbi hopper jeg frem mot henne. Deretter er det Ærle sin tur å gjemme seg for meg.

Siden jeg er eldre enn Ærle er det jeg som bestemmer over henne. Det må Ærle respektere, og det gjør hun når vi leker. Da legger hun seg ned på siden og viser magen sin.

Fra jeg var måneder til jeg var 1 1/2 år var jeg med på utstillinger. Jeg likte det kjempegodt, men så kom det to år uten utstillinger pga korona. Etter dette likte jeg ikke utstillinger. Jeg trenger ingen dommer for å fortelle meg at jeg er pen, for det kan alle se ❤️😻

Nå har vi endelig fått lov til å komme ut på verandaen, og det elsker jeg når det er sommer. Jeg koser meg i solen, og jeg følger med måsemor og måsefar som har flyttet inn på taket på nabohuset. Har spurt matmor mange ganger om jeg kan få ut å leke med måsene, men matmor sier nei. Matmor mistenker meg for at jeg vil fange måsene for å spise dem. Selvsagt vil jeg ikke det. Bare leke med dem 😇

Når jeg er ute på verandaen kan jeg lukte mange deilige dufter, ser småfugler  i trærne, og det hender noen ganger at det kommer en fremmed katt ute i hagen som vil hilse på oss.

Matmor har valgt ut noen bilder av meg, og håper dere liker bildene 😻

 

Her tok matmor bilde av meg når jeg gjespet 😻

 

Jeg liker godt å slappe av i sofaen eller på puta 😻

 

Her er jeg på pianoet 😻

 

Her ligger jeg på pleddet i sofaen 😻

 

Her er yndlingsplassen min på TV’n 😻

 

Jeg passer godt på Ærle 😻😻

 

Jeg slapper av på puta i sofaen 😻

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg