GOD MORGEN, NY DAG OG NYE MULIGHETER 😊

Godt morgen fra hytta 😊 Ny dag og nye muligheter.

I dag stod jeg opp kl.08.30. Ordnet meg i stand. Laget meg kaffe og frokost som jeg koste meg med mens jeg hÞrte pÄ Reiseradioen.

Det er meldt fint vĂŠr her, og planen er Ă„ gĂ„ meg en tur. Normalt nĂ„r jeg gĂ„r turer hjemme gĂ„r jeg med Ăžrepropper i Ăžrene og hĂžrer pĂ„ musikk, men nĂ„r jeg gĂ„r turer her vil jeg koble pĂ„ alt av sanser slik at jeg gĂ„r uten Ăžrepropper. Vil fĂ„ inn alle sanseinntrykk nĂ„r jeg gĂ„r turer her. Det er sĂ„ mye fugleliv og fuglekvitter, og det Ă„ hĂžre sĂ„ mye fuglekvitter er bare helt magisk 😍

Kommer garantert til Ă„ fotografere pĂ„ turen som jeg kommer til Ă„ dele med dere 😊

 

GrĂžnne og grĂ„ kongler pĂ„ dette treet 😊 Jeg aner ikke hva dette treet kalles. Hvis noen vet, vĂŠr sĂ„ snill Ă„ si fra.

 

Rþde rognebér 😊

 

Noen villblomster er allerede visnet og blitt brune.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg