HERLIG OG FIN SOMMERFERIE OG PLANER FREMOVER 😊

Fredagskveld, og denne siste uken i juli er snart over 😊
 
 
I Är kan jeg med hÄnden pÄ hjerte si at jeg har hatt sommerfÞlelse. Det er tror jeg skyldes at vi har hatt et mer stabilt sommervÊr i Är enn i fjor. I Är har jeg gÄtt mer tynnkledd enn jeg kunne i fjor sommer. Antrekket mitt sommeren 2022 bestod av regnjakke og tykkere gensere. I fjor var det regn fra juni til august.
 
 
Det som har vĂŠrt herlig i Ă„r har vĂŠrt at vĂŠret har gjort til at man har vĂŠrt mer ute, noe som gjĂžr at det blir mer sommerfĂžlelse. Vi har jo ogsĂ„ hatt noen fine helger pĂ„ hytta med fint vĂŠr hvor vi har kost oss ute 😊
 
 
NĂ„ har mannen min en uke igjen til han gĂ„r ut i ferie, og det ser han frem til 😊 Til uken som kommer har jeg planer om Ă„ dra pĂ„ hytta Ă„ vĂŠre der noen dager fĂžr mannen min kommer utover pĂ„ fredag. Da skal vi ha noen dager pĂ„ hytta sammen noen dager fĂžr mannen min reiser opp til landstedet som familien har for Ă„ forberede 90-Ă„rsdagen til svigermor samt 90-Ă„rsfeiringen av hennes barndomshjem 😊 Selv reiser jeg opp til Namdal fredag 11.08.2023 og hjem igjen 13.08.2023. Etter dette ser vi vĂŠret an for hva vi gjĂžr. Alt er vĂŠravhengig.
 
 
22.08.2023 begynner hĂžstsemesteret i det koret jeg synger i, og 24.08.2023 begynner hĂžstsemesteret i koret mannen min og jeg synger i. 26.08 – 27.08.2023 skal koret jeg synger i arrangere loppemarked, og det blir litt forberedelser til loppemarkedhelgen. VĂ„re loppemarkeder bruker Ă„ vĂŠre kjempebra besĂžkt, og vi har ord pĂ„ oss for Ă„ ha fine lopper 😊 Jeg gleder meg til loppemarkedhelgen. Selv om det er mye jobb, sĂ„ er det moro Ă„ fĂ„ jobbet sammen sine korvenner 😊
 
 
Det er helt utrolig hvor fort sommeren her har gĂ„tt, og sommeren har vĂŠrt kjempefin 😊
 
 
Avslutter dette kveldsinnlegget med Ă„ dele to kveldsbilder, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊 Ønsker dere alle en riktig god og fin natt 😍
 
 

Nok en vakker julikveldhimmel over Trondheim 😊

 
 

Vakker solnedgang over Fjellvérþya i Trþndelag 😊

3 kommentarer
    1. SĂ„ fint Ă„ hĂžre og masse fine planer dere har fremover! 🙂 Dere har mye Ă„ bĂ„de glede dere over og Ă„ glede dere til 🙂 Nyt dagen!

      1. Hverdagsmagi: Blir kjempekoselig nÄr mannen min tar ferie, og vi krysser fingre og tÊr for sol og varme i ferien hans.

        Gleder meg til 90-Ă„rs feiringen ja 😊

        Ønsker deg en superfin lĂžrdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg