“HIMMELSK” UTFORDRING HOS BLOGGEREN UTIFRILUFT 😊

Bloggeren Utifriluft har en nydelig blogg hvor hun deler helt fantastiske bilder fra turene sine 😊Jeg anbefaler med hĂ„nden pĂ„ hjerte Ă„ fĂžlge hennes blogg. Bildene hun tar er kjempenydelige og vakre â€ïžđŸ˜Š
 
 
NĂ„ har Utifriluft en utfordring til oss, nemlig Ă„ dele himmelske bilder.
 
 
Jeg har valgt meg to bilder til denne utfordringen som viser tÄka som lÄ tung utover fjorden pÄ hytta, og et bilde av nÄr tÄken nesten hadde lettet.
 
 
HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

TÄka som ligger som et tjukt teppe over fjorden. Bildet er tatt fra terrassen pÄ hytta vÄr.

 
 

TĂ„ka har nesten lettet, bare litt dis igjen 😊

10 kommentarer
      1. Margrethe: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Var en morsom utfordring du hadde, og hĂ„per det blir flere 😊

        Bare hyggelig det, og jeg mente hvert et ord 😊

        Ønsker deg en superfin lĂžrdag â€ïžđŸ„°

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Gry: Tusen takk for det, og kjempekoselig du likte bildene mine 😊 NĂ„r jeg sĂ„ disen lĂ„ slik som pĂ„ det nederste bildet mĂ„tte jeg fram med mobilen for Ă„ ta bildet.

        Ønsker deg en superfin lĂžrdag â€ïžđŸ„°

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Ă…Ă„Ă„hhh sĂ„Ă„Ă„ rĂ„fine bilder du har tatt til fotoutfordringen 😊 Og jeg likte godt det nederste bildet 😊

      Ha en rĂ„fin dag og god helg 😊

      Stor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det, og tusen takk for at du likte bildene 😊 NĂ„r jeg sĂ„ disen lĂ„ slik som pĂ„ det nederste bildet mĂ„tte jeg bare finne fram kameraet.

        Ønsker deg Else Marit vennen en superfin sĂžndag â€ïžđŸ„°

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg