HØST, FROST OG NATURBILDER TATT 24.10.2020

I høst har jeg brukt godværsdagene mine til å gå kardioturer ute, og det har vært kjempeherlig 🙂 Oktober måned var en kjempeherlig måned værmessig segg, for vi hadde mye sol og fint høst vær.
 
 
Jeg elsker å ta naturbilder, og jeg kobler av når jeg fotograferer. På turene mine i høst har jeg tatt flere bilder av høstmotiv.
 
 
Har lyst til å vise dere noen bilder jeg tok på en tur mannen min og jeg gikk 24.10.2020, og jeg håper dere liker bildene mine 🙂
 
 

Gikk en tur sammen mannen min 24.10.2020. Været var kjempefint med sol fra skyfri himmel, og det var rim på bakken og på bladene på trærne.

 
 

Ut på tur, aldri sur 🙂

 
 

Høstblad med rim på.

 
 

Høstfargede blader på bakken.

 
 

Rim på bladene.

 
 

Rim på bakken.

 
 

Gule høstfarger på bladene på treet i skråningen.

 
 

Blå og klar himmel sees gjennom de gule høstfargede bladene.

 
 

Blå og klar himmel sees gjennom de gule høstfargede bladene.

 
 

Gule høstfarger på bladene.

 
 

Løvet på bakken forteller oss at det snart er vinter, og naturen holder på å gå i dvale.

3 kommentarer
    1. Her er det mange herlige bilder. Håper jeg blir bedre på knærne slik at jeg kan begynne igjen å gå uteturer.
      Ha en fin kveld:)

    2. Nydelige bilder du har tatt og fine høstmotiver. De bildene med rim på bladene var fine 🙂

      Du får ha en riktig god og fin kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg