HØSTBILDER TATT OKTOBER 😊

I denne uken har det rett og slett vÊrt et drittvÊr med regn, regn og atter regn. Kun 1 1/2 dag med oppholdsvÊr. Den ene dagen det var oppholdsvÊr fikk jeg kommet meg ut pÄ en gÄtur, og det var kjempegodt.
 
 
Det er ikke noe problem Ă„ gĂ„ tur nĂ„r det er regnvĂŠr, men jeg foretrekker heller Ă„ gĂ„ pĂ„ mĂžlla eller ta en kardioĂžkt innendĂžrs 😜
 
 
Ute er det mange trÊr som har mistet bladene sine og som stÄr nakne og de gjÞr seg klar for vinter.
 
 
Jeg har fĂ„tt tatt noen flere oktoberbilder som jeg Ăžnsker Ă„ vise dere, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Masse lĂžv og blader pĂ„ marken 😊

 
 

En hengebjþrk med gule hþstfargede blader 😊

 
 

Synes det er kjempefint tér med rþde hþstfargede blader blander seg sammen med andre hþstfargede blader 😊

 
 

Nydelige rĂžde hĂžstfarger pĂ„ bladene pĂ„ dette treet 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg