HØSTENS FARGER I ALL SIN PRAKT 😊

På mine turer er alltid mobiltelefonen med, og jeg elsker å ta ta bilder av ulike motiver. Det gjelder både om sommeren og høsten.
 
 
Blir mest motivert til å ta bilder når det er sol og fint vær. Når det regner blir mobilen våt, og den kan bli ødelagt. Derfor fotograferer jeg mest når det er oppholdsvær.
 
 
Nå er høstfargene på sitt vakreste, og ikke noe er som en kjempefin høstdag med sol, blå himmel når man kan se de kjempefine og nydelige høstfargene lyse mot solen.
 
 
Har lyst til å vise dere noen flere høstbilder. Disse høstbildene tok jeg i september 2020. Håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Høstfarger på bladene på dette treet 😊

 
 

Gult høstløv på gresset 😊

 
 

Høstfarger på bladene på dette treet også 😊

 
 

Har sansen for høstbladene som er røde. Det er kjempefint 😊

 
 

Gult høstløv på asfalten 😊

 
 

Orange farge på bladene på grenene på dette treet 😊

 
 

Rød farge på bladene på genene på dette treet 😊

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg