HUMOR FOR CRAZY CAT PEOPLES 😂

Svigermor har en liten bok med humoristiske visdomsutsagn som kattene tenker. Jeg vet ikke hvem som har skrevet boken, men jeg som crazy catlady mĂ„tte bare fotografere noen av disse bildene i boken. Jeg kjenner meg godt igjen, for noen av utsagnene/tankene kunne virkelig mine katter ha tenkt đŸ€ŁđŸ˜‚
 
 
I dag Ăžnsker jeg Ă„ dele dette bildet fra boken, og hĂ„per dere liker bildet mitt 😊
 
 

Bide fra den lille katteboken med utsagn av hva katter ville tenkt/sagt 😊

 
 

Godpusegutten min Elvis oppe pĂ„ gardinstangen 💙😊 Bildet ble tatt 04.12.2016.

 
 

Elvis slapper av oppe pĂ„ gardinstangen 💙😊Bildet ble tatt 07.01.2017.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg