JUBILEUMSFEST I 100 OG HØSTBILDER 😊

I dag har dagen vÊrt rolig og stille. Sov litt lengre siden vi la oss litt senere enn vanlig. Jeg lÄ og slappet av til klokka var ti.
 
 
Vi kom hjem ca.kl.00.45, og ble sittende Ă„ roe ned fĂžr vi gikk og la oss.
 
 
100 Ă„rs jubileumsfesten i gĂ„r av kjempekoselig, og det var sĂ„ moro Ă„ mĂžte gamle korvenner som sang i koret nĂ„r jeg begynte i 2002 😊 FĂžlte meg med ett 20 Ă„r yngre, og ble satt tilbake i tid 😊
 
 
Det var taler, allsang, sang av koret, vi fikk tid og anledning prate sammen med vĂ„re gamle sangervenner og det ble dans til musikkđŸ„°
 
 
Det var treretters middag med forrett, middag og desser. Til forrett fikk jeg skinke siden jeg ikke spiser kamskjell eller fisk. Hovedretten var hjort, og den smakte nydelig 😍 Til dessert fikk vi sitronterte. Senere pĂ„ kvelden fikk vi blĂžtekake som vi hadde fĂ„tt sponset 😊
 
 
Det ble en supervellykket kveld. Jeg kommer til Ă„ vise dere bilder som jeg har tatt i lĂžpet av morgendagen 😊
 
 
I dag har jeg lyst til Ă„ vise dere noen hĂžstbilder jeg har tatt i september mĂ„ned, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

HĂžstfargede blader pĂ„ dette treet 😊

 
 

Vakre hĂžstfarger pĂ„ disse trĂŠrne 😊

 
 

Ikke noe er sĂ„ nydelig som et hĂžstfarget tre og en skyfri himmel 😊

3 kommentarer
      1. Frodith: Tusen takk for kjempekoselig kommentar, og sĂ„ kjempekoselig at du liker bildene mine 😊 Det var virkelig koselig med jubileumsfesten vi hadde 😊 Ble en god del mimring ja 😊

        Ønsker deg en superfin lĂžrdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg