KATTEHUMOR FOR CRAZY CAT LADIES 😂

Vil dele nok et bilde fra den lille boken med utsagn om hva katter tenker som svigermor har.
 
 
Som katteier mĂ„ jeg ĂŠrlig innrĂžmme at dette er noen tanker som mine katter gjerne kunne ha fĂ„tt seg til Ă„ tenke 😍
 
 
HĂ„per dere liker dagens lille kattehumorbilde 😍 Her tror jeg godpusegutten min Elvis kjenner seg godt igjen
. 💙😊
 
 
NĂ„r dommerne pĂ„ katteutstilling bedĂžmmer en katt som er i litt overkant godt hold sier de: “Godt kjĂžkken hjemme” 😍 Det er en diplomatisk mĂ„te Ă„ si det pĂ„ 😊
 
 

 
 

Gopusegutten min Elvis koser seg ute pĂ„ verandaen 💙😊

 
 

Elvis nyter sommerdagene 😊

4 kommentarer
    1. Hadde en tykke Jenny for noen Ă„r siden, og hun ville ikke blir slanket. DET var hun veldig tydelig pĂ„, hun skulle ha livets gode sĂ„ lenge hun levde đŸ˜Šâ€ïž. Fine, fine pusene dine❀

      1. Mors middag: Ikke Elvis heller, og det er han ogsĂ„ tydelig pĂ„. Han er og blir et matvrak, og er snar til Ă„ stjele de andre to kattene sin mat 😍 Han er likevel en superherlig kattegutt 💙😊

        Tusen takk for det 😊

        Ønsker deg en superfin fredagsettermiddag og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg