KATTEVOTTER SOM JEG STRIKKER :)

Ikke noe er som å slappe av om kvelden med et håndarbeid. Hos meg varierer jeg mellom å strikking og hekling. Jeg har hatt en periode hvor jeg har strikket dobbeltstrikkede grytekluter, men nå holder jeg på å strikke votter.
 
 
Jeg har ikke strikket tomlene enda, men det gjør jeg helt til slutt. Har strikket flere par slik at jeg kan gi bort i bursdag- og julegaver.
 
 
Ønsker å vise dere vottene jeg strikker, og håper på at dere liker bildene mine 🙂
 
 
Holder du på med håndarbeid, og i tilfelle hva?
 
 

Mønsteret på vottene jeg holder på å strikke 🙂

 
 

Mønsteret på innsiden av vottene jeg strikker 🙂

 
 

3 par votter som jeg nesten er ferdige med å strikke 🙂

16 kommentarer
      1. Happy: Tusen takk for kjempekoselig kommentar.

        Så koselig at du synes det. Det er avslappende å sette seg ned med håndarbeid om ettermiddagen og
        kvelden 🙂

        Skal begynne på et annet mønster etter hvert 🙂

        Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    1. Åhh disse var nyyyydelige 💕 Jeg burde absolutt strikke sånne til meg selv.
      En venninne har strikket samme sorten, bare med hund.
      Du er dyktig, og så mange par 😍
      Jeg ferdigstilte 2 par tovede votter i går kveld. Hjertevotten. Nå skal jeg begynne på Bernie Sanders votter, hvis jeg får tak i garn.
      Strikking er godt for både kropp og sjel ❤

      1. Eva: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂

        Det er så avslappende å sette seg ned med håndarbeid om kvelden. Da kobler jeg av.

        I boken hvor jeg har funnet dette mønstret er det også hundemønster. Skal begynne på et
        annet mønster etter hvert 🙂

        Håper du deler bilder av Bernie Sanders vottene da.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Kari: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 🙂

        Skal etter hvert begynne på et annet mønster. Har en bok med forskjellige votte- og sokkeoppskrifter 🙂

        Håndarbeid er så avslappende å holde på med 🙂

        Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

        Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg. Jeg falt pladask for mønsteret da
        jeg så det i boken, og fant ut at det passet perfekt for meg som er en
        crazy cat lady 🙂

        Ønsker deg en kjempefin lørdag Else Marit-vennen <3 🙂

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg