KJEMPEFIN HELG OG BILDER FRA EN GÅTUR 17.04.2021 😊

Mandag, ny uke og nye muligheter 😊 Ny uke med med blanke ark.
 
 
I helga har vi virkelig kost oss i godvéret, og det gjorde virkelig underverker for vinterkalde trþnderkropper 😊
 
 
Mannen min og jeg gikk oss en god tur pÄ lÞrdag 17.04 og i gÄr sÞndag 18.04.2021. Fikk fotografert noen motiver. Noen ganger nÄr jeg gÄr turer prÞver jeg Ä holde Þynene Äpne etter motiver jeg kan fotografere.
 
 
I gĂ„r kveld var vi ogsĂ„ ved sjĂžen i fjĂŠra sammen ei korvenninne og tente bĂ„l. Det var kjempekoselig og avslappende 😊 Det var en kjempefin solnedgang, og ikke noe er som Ă„ se en magisk solnedgang. Da er det som om tiden stĂ„r stille. En magisk solnedgang ved sjĂžen er ren og skjĂŠr meditasjon og balsam for sjelen 😊
 
 
HĂ„per dere har hatt en fin helg 😊
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen bilder jeg tok da mannen min og jeg gikk tur 17.04.2021, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

En kongle pÄ grenen pÄ dette treet.

 
 

PĂ„ noen fĂ„ uker har blir det grĂžnnere og grĂžnnere ute i naturen 😊

 
 

KnallblĂ„ himmel 😊

 
 

Solskinn gjennom grene pĂ„ treet 😊

 
 

Skyggen min ligger ikke etter meg, men foran meg.

 
 

Kjempefine pĂ„skeliljer 😊

 
 

Lokomotivet og bokstavene NTNU pĂ„ omrĂ„det pĂ„ GlĂžshaugen 😊

 
 

Statuen “Piken” som man finner pĂ„ NTNU GlĂžshaugen i Trondheim.

 
 

En av byens “lþse” fugler 😊

4 kommentarer
    1. Der har du fÄtt masse fine bilder:)
      Skulle Þnske jeg ogsÄ kunne dra til fjÊre og tenne bÄl. Men mannen min liker best Ä vÊre hjemme om kvelden:)
      Natta Toril:)

    2. Koselig blogginnlegg med fine vĂ„rlige bilder 🙂 Fine motiver pĂ„ bildene dine.

      VÊret har vÊrt pÄ vÄr side nÄ, men i morgen ser det ut som det er slutt. Det er meldt kaldere og nedbÞr. NÄ som vi hadde det sÄ fint. Vi fÄr hÄpe at det dÄrlige vÊret som har blitt spÄdd forsvinner fort.

      Du fĂ„r ha en riktig fin kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg