KJEMPEFIN TUR TIL RØNNINGEN I BYMARKA 12.06.2021 😊

LĂžrdag 12.06.2021 bestemte mannen min og jeg oss for Ă„ ta en tur i Bymarka til en gĂ„rd som heter RĂžnningen. Fra der vi parkerer til RĂžnningen er det 2,8 km. Det er kjempefin turvei hele veien til RĂžnningen 😊
 
 
Selv har jeg ikke gÄtt til RÞnningen pÄ 80-90-tallet. MÄ Êrlig innrÞmme at jeg har ikke vÊrt i from til Ä gÄ tur til RÞnningen pÄ mange, mange Är. NÄr jeg var overvektig hadde jeg rett og slett ikke ork. Dette har nok fÞrt til at jeg har hatt en psykisk sperre for Ä prÞve Ä gÄ turen, for jeg var redd for Ä vise at jeg var i sÄ elendig form som det jeg faktisk var.
 
 
NÄ ville jeg prÞve Ä gÄ turen. Mannen min og jeg koste oss pÄ turen til RÞnningen. Turen vi gikk til RÞnningen var ikke en treningstur slik kardioturene jeg vanligvis gÄr. Det var rett slett en tur for Ä nyte og fÄ naturopplevelser.
 
 
Skal man nyte naturopplevelser mĂ„ man stoppe opp for Ă„ fĂ„ med seg hva som skjer rundt seg. Naturopplevelser handler om Ă„ koble pĂ„ sansene vĂ„re. Man ser kjempefin og nydelig naturomgivelser rundt seg, plutselig ser man en gren, et tre eller en kvist som er som har laget et slags kunstverk, sĂ„ hĂžrer man fugler som kvitrer og man lukter kjempegod natur â€đŸ˜Š Jeg vil si man sanser naturen og naturopplevelser.
 
 
PĂ„ turen til RĂžnningen fant jeg flere fine motiv om jeg fotograferte. Har lyst til Ă„ vise dere bildene, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Nye kongler pĂ„ dette treet 😊

 
 

Sommer er tid for sommerblomster 😊

 
 

Blomster pĂ„ rognebĂŠrtreet 😊

 
 

Dette treet var et kunstverk for seg selv, og med ei fuglekasse hengende pĂ„ 😊

 
 

MĂ„tte bare fotografere disse enorme rĂžttene pĂ„ trĂŠrne her 😊

 
 

Vi oppdaget ogsĂ„ plutselig et rĂ„dyr som stod og tittet pĂ„ oss 😊

 
 

Nye rakler pĂ„ grenene pĂ„ denne bjĂžrka 😊

 
 

Vel fremme pĂ„ RĂžnningen, og jeg klarte Ă„ gĂ„ turen dit 😊 Jeg var kjempestolt da jeg klarte det 😊

 
 

RĂžnningen gĂ„rd som er et populĂŠrt turmĂ„l i Bymarka i Trondheim 😊

6 kommentarer
    1. SÄ fint du kunne ta turen. Samtidig fine opplevelse av natur, artig Ä ta bilder slik du har gjort. Fine bilder :). Tok turen dit jeg ogsÄ, da jeg/vi bodde i Trondheim. Koslelig sted <3.

    2. SĂ„ flink du var som klarte det😃
      Mye fint sĂ„ du pĂ„ veien ogsĂ„ . Flotte bilder av det😊
      Ønsker deg en fin tirsdag.
      Klem😙

    3. Flotte bilder fra turen deres 🙂 Gratulerer med bragden 🙂 Det skal du vére stolt av <3 Milepél for deg dette ja. Tur i marka er godt for sjelen og avkobling fra hverdagens mas og stress.

      Du mĂ„ ha en riktig fin ettermiddag 🙂

      Go'klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg