KJEMPEKOSELIG HYTTEHELG 11.08 – 14.08.2022 😊

Sommerferien 2022 er over, og nĂ„ er vi tilbake til hverdagens gjĂžremĂ„l med jobb (for mannen min), spillejobber pĂ„ tverrflĂžyta og fritidsaktiviteter i korene vi synger i 😊
 
 
VĂŠrmessig sett har ikke dette vĂŠrt den beste sommeren. Det har vĂŠrt mye regn og grĂ„tt vĂŠr med 2-3 soldager innimellom slagene. I avisen stod det at vi hadde hatt 69 regndager her i Trondheim đŸ˜Č
 
 
Tross dĂ„rlig vĂŠr i sommer har mannen min og jeg vĂŠrt pĂ„ hytta og kost oss. NĂ„r vi kommer til hytta sĂ„ senker vi skuldrene og vi bare koser oss og slapper av. Har fĂ„tt gjort litt ute i hagen som gressklipping og luke ugress. Mannen min prĂžvde Ă„ tette der vi tror det kommer inn mus og vi har ordnet nye sengeplasser 😊
 
 
11.08 – 14.08.2022 var vi pĂ„ hytta, og vi koste oss og slappet av. VĂŠret var overskyet og regn, men sĂžndag 14.08.22 sĂ„ var vĂŠret kjempefint 😊 13.08.2022 tok vi ferja over til hytta til min sĂžster og mannen hennes. Vi koste oss sammen med dem 😊 Fra oss til ferjeleiet gĂ„r vi ned pĂ„ 5 minutter, og ferja over til Ăžya hvor sĂžsteren min har hytte tar 20 minutter.
 
 
Tok noen bilder som jeg vil vise dere, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

BĂ„thavnen ved ferjeleiet i nĂŠrheten av der vi har hytte 😊

 
 

En mĂ„se pĂ„ en lyktestolpe 😊

 
 

MĂ„tte bare ta bilde av den kjempefine geitramsen 😊

 
 

Utsikt fra moloen mellom Sþr- og Nord Leksa 😊

 
 

Utsikt utenfor hytta til min sþster 😊

 
 

Etter en kjempekoselig dag pĂ„ hytta til min sĂžster tok vi ferja tilbake, og her ankommer ferja Leksa 😊

 
 

Utsikt fra kjĂžkken- og utestuen pĂ„ hytta vĂ„r 😊

 
 

Den koselige utsikten fra kjĂžkken- og utestuen pĂ„ hytta vĂ„r 😊

2 kommentarer
    1. Ja hverdagen er her for de fleste nĂ„, enten vi vil eller ei. Selv skal jeg ikke tilbake pĂ„ jobb fĂžr pĂ„ onsdagen, og jeg skal nyte de siste dagene fĂžr min hverdag begynner. Fine bilder đŸ„° Ha en fortsatt fin sĂžndag, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg