KVELDENS BILDER AV GODPUSEJENTA MI PÅ HYTTETUR MED MATMOR 🥰

Det er tid for «Kveldens Bilder», og i kveld ønsker jeg faktisk å dele bilder som jeg har tatt av godpusejenta mi Nadina mens vi har vært på hytta denne helgen 😊

 

Håper dere liker bildene mine 😊

 

Godpusejenta mi Nadina ❤️😻 Hun elsker å få være med på hytta.

 

Nadina sitter på armlenet på stolen til matfar ❤️😻

 

Nadina slapper av på armlenet på stolen til matfar ❤️😻

 

Godpusejenta mi Nadina slapper av i sofaen ❤️😻

 

Nadina koser seg i varmen fra solstrålene fra vinduet på hytta ❤️😻K

 

4 kommentarer
      1. Solliv: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Ja, jeg elsker å ta bilder av kattene mine, og jeg liker å dele. Prøver å få dem til å se på kameraet for å få med blikket deres. Ikke akkurat helt enkelt. Plutselig har man et motiv man vil bruke.

        Ønsker deg en superfin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg