KVELDENS BILDER AV GODPUSETRIOEN MIN ❤💙❤😊

Tenkte å avslutte kvelden med et blogginnlegg med bilder av godpusetrioen min 🥰🥰🥰
 
 
Synes det er så moro og koselig å dele bilder av kattene mine, for de er jo våre pelsbarn som er en del av familien 🥰
 
 
Ikke minst synes jeg det er moro å ta bilder av kattene mine også. Jeg håper dere liker kveldens bilder av godpusetrioen min 😊
 
 

Godpusejenta mi Nadina slapper av på puta i sofaen ❤😊

 
 

Godpusegutten min Elvis passer godt på pepsi max boksen til matmor 💙😊

 
 

Gopsuejenta mi Hera sover også nå med halen under hodet ❤😊

6 kommentarer
    1. De er helt skjønne, så fine bilder av flotte små venner. Skjønner at det er morsomt å ta bilder av denne gjengen.
      Herlig…
      Ønsker deg en god natt og fin morgendag…
      Klem.

      1. Solliv: Tusen takk for kjempekoselig kommentar, og kjempekoselig at du likte bildene mine 😊

        Jeg bare koser meg når jeg får fotografere kattene mine, og av og til får jeg et blinkskudd som jeg synes er topp å få.

        Ønsker deg en superfin torsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg