“KVELDENS BILDER” – BILDER AV ABYSSINERHUNNKATTEN MIN BLONDIE đŸ„°

Det er tid for “Kveldens bilder”. Her vil jeg i kveld presentere bilder av kattene mine som dessverre ikke er med oss lengre, og som har vandret over regnbuebroen đŸ„°
 
 
Hver og en av kattene jeg har hatt har satt sitt poteavtrykk langt inni hjertekammeret mitt, og der vil jeg ta vare pĂ„ poteavtrykkene đŸ„°
 
 
I kveld Ăžnsker jeg Ă„ vise dere bilder av abyssinerhunnkatten jeg hadde (N) Temp Cat’s Blonide. Blondie var fĂždt i 2006, og kom til oss vĂ„ren 2007. Fargen til Blondie var fawnfarget.
 
 
Da Blondie kom til oss hadde Corvette kattunger, og instinktet til andre katter er at de vil passe seg, for kattunger forbinder de med en rasende og beskyttende kattungemamma. Slik var over hodet ikke Corvette.
 
 
Corvette tok i mot Blondie med Ă„pne armer, og det gikk ikke mange dagene fĂžr Blondie ble innlemmet i katteflokken đŸ„° Blondie fikk lov til Ă„ komme inn pĂ„ kattungerommet for Ă„ hilse pĂ„ kattungene til Corvette, og det syntes Blondie var superkoselig đŸ„° Hun fikk lov til Ă„ ligge fĂždekassen sammen Corvette og kose seg med kattungene đŸ„°
 
 
Etter noen uker nĂ„r kattungene til Corvette begynte Ă„ bli sĂ„pass store fikk Blondie lov til Ă„ overta ansvaret for kattungene, og det resulterte i at hun la seg til rette slik at kattungene fikk “amme” henne. Blondie hadde over hodet ikke melk, men hun la seg til og lot sĂŠrlig Caspar, Baltazar og Melchior fĂ„ “amme” henne. Det var sĂ„ rĂžrende Ă„ se pĂ„ đŸ„°
 
 
Det samme gjentok seg da Corvette fikk kattungen Carlos Santana. Blondie fikk vĂŠre reservemamma sammen med Corvette, og de to hunnkattene stelte og skjemte bort lille Carlos đŸ„°
 
 
Blondie var ogsÄ kjempegode venner med de andre kattene, og hun var sÄ omsorgsfull og kjÊrlig mot dem. Hun var venner med alle sammen, de andre kattene fÞlte seg trygg i hennes nÊrvÊr.
 
 
Blondie fikk ett kull som det gikk galt med. Det var et kull som aldri skulle ha blitt fĂždt, fordi begge kattungene var deformerte. Heldigvis og takk og lov gikk det fint med Blondiemor.
 
 
SĂ„ skjedde det noe trist, og det var at Blondie begynte Ă„ tisse utenfor kattedoen. Som katteier mĂ„ man da begynne Ă„ finne Ă„rsak. Det var ikke urinveisinfeksjon, for det ble hun undersĂžkt for. Etter mye prĂžving frem og tilbake viste det seg at hun mistrivdes. Det var kjempetrist Ă„ se, og det skar meg langt inn i hjertet 😱 NĂ„r man ser en katt mistrives mĂ„ man forsĂžke alt man kan for Ă„ at katten skal fĂ„ det bra, og det gjorde jeg fordi jeg elsket Blondiemor
 
 
Blondie fikk seg nytt hjem hos en familie med stort hus og hage. Hun blomstret og ble den Blondie som hun var đŸ„° Blondie hadde det superfint de siste Ă„rene frem til hun dĂžde av akutt nyresvikt đŸ„° Er sĂ„ glad og takknemlig for at jeg fikk lov til Ă„ hjelpe Blondie đŸ„°
 
 
Her kommer noen bilder av Blondie, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Elegante Blondie oppe pĂ„ bokreolen đŸ„°

 
 

Blondie koser seg inne i dynen i matmors seng inne pĂ„ soverommet đŸ„°

 
 

Blondie “ammer” Melchior og Caspar, men hun hadde ikke melk. Gutta til Corvette hadde ikke noe i mot det đŸ„°

 
 

To gode venner: Blondie og Caspar đŸ„°

 
 

Mamma Corvette, hennes sĂžnn Carlos Santana og reservemamma Blondie slapper av pĂ„ pleddet pĂ„ stuegulvet đŸ„°

 
 

Carlos, Corvette og Blondie slapper av đŸ„°

 
 

Blondie slapper av đŸ„°

 
 

Blondie og Corvette venter pĂ„ maten đŸ„°

 
 

Aros, Blondie og Nadina slapper av i sofaen đŸ„°

 
 

Blondie venter pĂ„ noe godmat đŸ„°

 
 

Corvette, Blondie og Nadina slapper av i vinduskarmen đŸ„°

 
 

To gode venner: Nadina og Blondie đŸ„°

6 kommentarer
      1. Morsmiddag: Det var helt fantastisk, for jeg hadde aldri sett jeg fĂžr jeg heller. Noe sĂ„ rĂžrende, og jeg kjente at jeg ble kjemperĂžrt da jeg sĂ„ Blondie fĂ„ vĂŠre “reservemamma” til Corvette sine kattunger đŸ„°

        Hver og en av kattene har satt sine potespor i hjertet mitt đŸ„°

        Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg