“KVELDENS BILDER” – BILDER FRA STATISTDAG I HOTEL CÆSAR 😊

Det er tid for “Kveldens bilder”, og i kveldens bilder Ăžnsker jeg Ă„ vise dere noen bilder fra da jeg var statist i Hotel CĂŠsar som gikk pĂ„ TV2.
 
 
I mai 2008 skulle jeg ned pÄ Rikshospitalet for Ä skifte gips etter en stÞrre operasjon i hÄndleddet mitt. Jeg kontaktet filmselskapet som hadde ansvar for statister pÄ Hotel CÊsar og lurte pÄ om de hadde bruk for statister, og et hadde de.
 
 
08.05.2008 skulle de ha innspilling av scener i lobbyen, pÄ restauranten, i resepsjonen og i baren.
 
 
Jeg tok trikken opp dit hvor Hotel CĂŠsar ble spilt inn, og kl.08.00 skulle vi statistene mĂžte opp.
 
 
Det var en kjempestor opplevelse Ă„ fĂ„ vĂŠre med pĂ„, og det var supermoro Ă„ fĂ„ se hvordan de spile inn de forskjellige scenene. Skuespillerne som skulle spille inn de ulike scenen den dagen pratet med oss og tok vare pĂ„ oss, og de var sĂ„ imĂžtekommende 😊
 
 
Vi fikk frukt og kaffe i hver pause vi hadde, og vi fikk ogsÄ lunch i kantinen. Skuespillerne spiste ogsÄ lunch sammen med oss statister. Har jo hÞrt fra andre som har vÊrt statister pÄ andre sett pÄ andre innspillinger at skuespillerne spiser lunch pÄ egen kantine og statisten for seg selv.
 
 
Skuespillerne som spilte i Hotell CĂŠsar og de som jobbet med innspillingen samt regissĂžrene behandlet oss statister pĂ„ en utmerket mĂ„te 😊
 
 
Den dagen innspillingen foregikk var det varmt i Oslo, og i flere av smÄpausene vi hadde satte vi oss statister + skuespillerne oss ned pÄ gresset utenfor innspillingsstudioet. Vi pratet med som om vi hadde kjent dem i mange Är.
 
 
Har lyst til Ă„ vise dere noen bilder som jeg tok 08.05.2008 fra selve innspillingsdagen, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

VĂ„rstemning ved Akerselva i Oslo der Hotel CĂŠsar ble spilt inn 😊

 
 

Bildet er tatt inne i det ene studiet som var leiligheten til Liv og Storm Liland i serien 😊

 
 

Kim Kolstad sammen med en av barnestatistene 😊

 
 

Kim-Danel Sannnes som spilte Storm Liland og meg selv 😊

 
 

Minken Tveitan som spilte Vilde Mykland og Gaute OrmmĂ„sen som spilte karakteren Marius sammen med barnestatisten 😊

6 kommentarer
      1. BforB: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊

        Det var virkelig en morsom erfaring, og det var moro Ä se hvordan de faktisk jobbet. Enkelte av skuespillerne hadde flere opptak av scener pÄ samme dag. Det var kanskje ikke mye tid til Ä skifte klÊr og legge ny sminke. Likevel beholdt de roen.

        Ønsker deg en superfin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg