“KVELDENS BILDER” – FERIE SAMMEN FAMILIEN PÅ GRAN CANARIA I 1978 😊

SĂ„ er det “Kveldens bilder” som i dag er fra en sydenferie foreldrene mine, jeg og min sĂžster hadde pĂ„ Gran Canaria i 1978.
 
 
Vi var pĂ„ Gran Canaria i to uker, og jeg husker vi bodde pĂ„ et hotell med bungalover. Jeg husker godt det kjempefine svĂžmmebassenget. Det var det fineste svĂžmmebassenget jeg hadde noen sinne sett. Gjett om det var populĂŠrt for meg som pĂ„ det tidsrommet drev med svĂžmming. Jeg bodde i bassenget 😊
 
 
Hver leilighet pÄ hotellomrÄdet hadde en liten koselig hage dekt med busker. Foreldrene mine solte seg mest der eller ved grÞntarelaet ved svÞmmebassenget.
 
 
Jeg husker hotellromrÄdet som et rolig omrÄdet, og det var en del barnefamilier der nede. Ble kjent med et par jenter pÄ min alder som jeg holdt sammen med. De var fra OsloomrÄdet. Vi var mye ute i bassenget og holdt pÄ, vi gikk og sÄ i butikker pÄ shoppingsenteret som lÄ rett i nÊrheten av hotellomrÄdet og vi var pÄ besÞk til hverandre om kveldene.
 
 
Foreldrene mine og jeg var pÄ Gran Canaria en uke fÞr min sÞster kom ned til Gran Canaria. Hun kom overraskende ned mens vi var pÄ ferie, og det var kjempegÞy. Husker hele familien var ute og spiste og vi var pÄ dagstur til Puerto Rico hvor vi hadde en badedag ved den fine stranden der.
 
 
Ønsker Ă„ dele noen bilder med dere fra ferien pĂ„ Gran Canaria i 1978, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Bildet ble tatt pĂ„ vei ned flytrappen ved ankomst Gran Canaria 😊

 
 

Det kjempeherlige svþmmebassenget ved leilighetshotellet 😊

 
 

Meg selv som svþmmer butterfly 😊

 
 

Meg selv som svþmmer ryggsvþmming 😊

 
 

Vi lekte mye i bassenget sammen andre barn 😊

 
 

Nyter utsikten fra verandaen pĂ„ det hotellet som sĂžsteren min skulle bo pĂ„ uken etter vi reiste hjem fra Gran Canaria 😊

 
 

En kveld foreldrene mine, sĂžsteren min og jeg var i sentrum og gikk var det en mann med en apekatt som tok bilde av sĂžsteren min og meg med apekatten. Typisk for Ă„ fĂ„ turister til Ă„ kjĂžpe. Jeg ser litt skeptisk ut til apekatten ja 😊

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg