“KVELDENS BILDER” – FERIETUR TIL MALLORCA I 1977 😊

Det er tid for “Kveldens bilder”. I dag vil jeg vise dere bilder fra da mine foreldre, en venninne av min mor, hennes sĂžnn og jeg var pĂ„ Mallorca i juli 1977.
 
 
Fra den ferie husker jeg hotellet, og vi bodde i en hotelleilighet hvor vi laget maten selv. Om kveldene spiste vi ofte middager ute pÄ terrassen sammen min mors venninne og sÞnnen hennes.
 
 
Jeg husker jeg ble kjent med en jente som var like gammel som meg, og vi fikk kjempebra kontakt. Vi var mye sammen, badet i bassenget og gikk oss turer i nĂŠrheten av hotellet. Etter ferien brevvekslet vi med hverandre i mange Ă„r, og vi har funnet igjen hverandre pĂ„ facebook hvor vi nĂ„ har kontakt 😊 Det er kjempemoro 😊 Moro var det at vi to har fĂždselsdag med to dagers mellomrom.
 
 
Jeg husker godt at min far og jeg lÄnte oss hester som vi tok en ridetur pÄ rundt. Vi var i Marineland hvor vi var pÄ delfinshow og jeg husker kjempegodt at vi var pÄ ridderfest.
 
 
Har lyst til Ă„ vise dere bilder som ble tatt pĂ„ den ferien. Kameraet var ikke all verdens beste, men bilder ble det 😊
 
 

Utsikten fra terrassen pĂ„ hotellrommet vĂ„rt til svĂžmmebassenget pĂ„ hotellomrĂ„det 😊

 
 

Utsikten fra terrassen pĂ„ hotellrommet vĂ„rt til svĂžmmebassenget pĂ„ hotellomrĂ„det 😊

 
 

Delfinshowet i Marineland 😊

 
 

Velkomsten pĂ„ Ridderfesten hvor vi hilste pĂ„ ridderen som var vertskapet 😊

 
 

Ridderen som var vertskap for ridderfesten 😊

 
 

Jeg husker vi fikk middag pĂ„ ridderfesten, og husker et snev av det var noe kjĂžtt 😊

6 kommentarer
      1. Morsmiddag: Det vet jeg flere av mine venner heller ikke var.

        Jeg husker mye fra disse ferieturene med familien, og er supertakknemlig for at jeg fikk oppleve dette. Fikk masse kunnskap og verdifulle minner 😊

        Ønsker deg en superfin sĂžndags ettermiddag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Kari: Jeg er sĂ„ supertakknemlig for at foreldrene mine tok meg med pĂ„ de reisene, og det skapte verdifulle minner og opplevelser for meg 😊 Ikke minst fikk jeg ogsĂ„ mye kunnskap om andre kulturer pĂ„ reisene vi gjorde.

        Ønsker deg en superfin sĂžndags ettermiddag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg