KVELDENS BILDE(R) MED KATTUNGEBILDER AV GODPUSEGUTTEN MIN ELVIS đŸ„°

Kveldens bilde(r) er av godpusegutten min Elvis. Bildene ble tatt av han da han bodde hos sin oppdretter i Sverige (UmeÄ).
 
 
Elvis og kullbror Elton ble fĂždt 22.02.2015. Hans stamnavn er S*Skimmerdal’s Elvis. S stĂ„r for Sverige.
 
 
Elvis er i fargen rÞd, eller sorrel som vi kaller det pÄ abyssinere. Det er en slags viltfarget uten de svarte hÄrene.
 
 
Det som er moro er at bak i stamtavlen til Elvis finner man min aller fĂžrste abyssinerhannkatt (Aros) som ble fĂždt under mitt abyssineroppdrett 15.08.2006
 
 
HĂ„per dere liker bildene mine av godpusegutten min Elvis 😊
 
 

Godpusegutten min Elvis fire uker gammel 💙😊

 
 

Godpusegutten min Elvis 4 uker gammel, og nettopp lĂŠrt seg Ă„ bruke kattetoalettet 💙😊

 
 

Godpusegutten min Elvis 8 uker gammel 💙😊

 
 

Elton og Elvis i klatrestativet 8 uker gamle 💙😊

 
 

Elvis og kullbror Elton 💙💙😊

8 kommentarer
      1. Frodith: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊

        Kjempekoselig at likte bildene 😊 De gangene jeg har hatt kull kan jeg sitte timevis foran fĂždekassen Ă„ se pĂ„ den lykkelige kattungemammaen som maler og hennes kattunger. Der er det mye kjĂŠrlighet altsĂ„ đŸ„°

        Ønsker deg en superfin lĂžrdag â€ïžđŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Mette: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Kjempekoselig du likte bildene mine. Selv elsker jeg Ă„ ta bilder nĂ„r noen av mine katter har hatt kattunger. Ikke alltid sĂ„ lett Ă„ fĂ„ ta ordentlige bilder nĂ„r de begynner Ă„ bli 4 uker gamle. Da mĂ„ man virkelig sette av god tid đŸ˜‚đŸ€Ł

        Ønsker deg en superfin lĂžrdag â€ïžđŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. SĂ„Ă„Ă„ nyyydelige😀 Elvis er nesten like gammel som min puddel Barney. Kun 8 dager mellom dem. Barney fĂždt 14/2-2015đŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž

      1. Pensjonistgunna: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊

        NÊh! SÄ moro at Barney ogsÄ er fÞdt i februar 2015, og mor at det er 8 dager mellom Elvis og Barney.
        Kanskje de kan starte en klubb som heter «Februarklubben» 😊

        Elvis kommer til Ă„ huske bursdagen til Barney 😊

        Ønsker deg en superfin lĂžrdag â€ïžđŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg