“KVELDENS BILDER” – NYE BILDER AV PUSETRIOEN MIN đŸ„°

I “Kveldens bilder” Ăžnsker Ăžnsker jeg Ă„ vise dere noen nye bilder jeg har tatt av abyssinertrioen min 😊 Jeg elsker Ă„ ta bilder av kattene mine som jeg deler med dere, og det er faktisk moro Ă„ ta bilder av dyr.
 
 
HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Godpusejenta mi Nadina slapper av pĂ„ sofaen pĂ„ hytta â€đŸ˜Š

 
 

Nadina venter pĂ„ Ă„ fĂ„ komme opp i fanget til matmor â€đŸ˜Š

 
 

Godpusegutten min Elvis koser seg pĂ„ fanget mitt 💙😊

 
 

Elvis pĂ„ sofaryggen hvor han liker Ă„ sitte og ha oversikt 💙😊

 
 

Godpusejenta mi Hera pĂ„ pianoet midt mellom to pyntegjenstander av katter â€đŸ˜Š

 
 

Hera koser seg mens matmor jobber litt â€đŸ˜Š

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg