LØRDAGENS OPTIMISTISKE VISDOMSORD 😊

Riktig god lørdags formiddag kjære bloggvenner og følgere 😍 Lørdag og helg igjen. Denne dagen skal brukes til å slappe av, strikke, høre på musikk, se en serie på Netflix og bare ta det med ro. Det er godt med slike dager også, og kroppen trenger det 😊
 
 
Jeg synes små enkle visdomsord er lette å forstå, og visdomsord kan inneholde både fleip og alvor 😊
 
 
Dagens visdomsord kjenner jeg meg godt igjen i, og det gjør vel de fleste av oss i travle perioder når døgnet skulle ha vært utvidet med 24 timer ekstra 😊
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Jeg er født tidsoptimist.” Av: Erna Solberg
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Optimist
 
 

Jeg elsker den nydelige røsslyngen om høsten, nå er det mye røsslyng ute i naturen 😊

4 kommentarer
      1. Vera Lynn: Jeg prøver så godt jeg kan å være optimist, men alt kommer an på situasjoner man kommer opp i. Ikke alltid like lett å være optimistisk i vanskelige situasjoner. Det er helt menneskelig 😊

        Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Jeg håper jeg er en positiv person for jeg prøver å tenke positivt. Men det er ikke alltid like lett i noen sammenhenger;))

      Ha en råfin søndag snuppa mi;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for svar 😊 Jo, du er en positiv person. Vi vennene som kjenner deg personlig vet du er det.

        Jeg også synes selv jeg er en positiv person, og venner og familie sier det til meg. Ikke alltid like lett å tenke postivit når man står framfor usikre og skumle situasjoner.

        Ønsker deg Else Marit-venen en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg