LØRDAGENS VISDOMSORD OM GLEDE 😍

Riktig god lørdag morgen kjære bloggvenner og følgere 😍 Lørdag og helgen er godt i gang. Jeg håper dere har hatt en kjempefin og god start på helgen 😊
 
 
Været er kjempefint i dag også med sol fra skyfri himmel, og det er superdeilig 😊 Ikke noe er som å våkne til å se utsikten mot fjorden fra hytta vår 😍 Det er en perfekt og nydelig oktoberdag 😊
 
 
Dere aner ikke hvor herlig det er å komme seg på hytta vår, og jeg håper at vinteren blir såpass at vi kan bruke hytta vår i vinter. Vi har ingen varme i campingvogna, men det går an å dra ut sovesofaen i spikertelthytta og sove der.
 
 
Eieren av spikertelthytteplassen åpner vannet igjen ved påsketider 😊
 
 
Nå har jeg en periode på bloggen min hvor jeg deler visdomsord om glede. Glede er så mye forskjellig, og det er ingen fasit på hva som er glede. Glede er for meg utrolig mye. Jeg kan bli glad på andres vegne, og jeg blir glad på vegne av meg selv. Gleden får frem smil og latter, og gleden gir en følelse av at bobler over inne i meg 😊 Jeg liker å gjøre mennesker rundt meg glad, og det fører til at jeg blir glad selv.
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier så mye om hva glede er 🥰
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Feilen med å iføre seg panser, er at det ikke bare tar av for smerter, men også for følelser.”Av: Celeste Holm
Kilde: http://sitater.org/glede
 
 

Glede er å kjenne duften og se nydelige blomster blomstre om våren og sommeren 😍

4 kommentarer
    1. Her har snøen lavet ned i dag, men akkurat nå er det opphold og jeg håper det forblir sånn også. Litt tidlig for vinter enda. Ha en en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Vera Lynn: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Huff! Jeg så det fra noen av vennene mine som bor i Oslo at dere hadde fått litt snø. Regner med den regner bort før den legger seg. Litt typisk det de første snøfallene som kommer.

        Enn så lenge har vi berget for snø, og håper den lar vente på seg. Vi hadde årets første frostnatt forrige uke med rim og frost på bakken.

        Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Mette: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊

        Det var kjempegodt å komme seg en helg på hytta, og vi koste oss mest innendørs siden det blåste sterk kuling fra øst/sørøst. Var superdeilig med en avslappende helg uten noen planer.

        Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg