LØRDAGENS VISDOMSORD OM MEDMENNESKELIGHET 🥰

Riktig god lørdags formiddag kjære bloggvenner og følgere 😍 Det ble litt sen start på dagen i dag, for mannen min og jeg kom hjem litt sent i går kveld. Var godt å sove litt lengre 😊
 
 
100 års jubileumsfesten til koret jeg synger i var kjempegøy med godt humør og liv. Det var så moro å møte igjen gamle kjente, og de syntes det var moro å høre siste nytt om hvordan koret er i dag i 2023 😊
 
 
Vi vikk kjempegod treretters middag med dessert, det var kaffe og kake, det var taler og selvfølgelig allsang. I tillegg sang vi i koret noen sanger de som hadde møtte opp av våre gjester 😊 Ut på kvelden ble det dans. Kvelden var virkelig vellykket 😊
 
 
Nå har jeg en periode på bloggen min hvor jeg deler visdomsord om medmenneskelighet, nestekjærlighet og omsorg for andre mennesker 🥰
 
 
Det å vise medmenneskelighet for andre mennesker rundt oss er kjempeviktig 🥰 Synes det er viktig å tenke over at vi dagens samfunn bryr oss om hverandre 🥰
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier så mye om nestekjærlighet og omtanke 🥰
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Noen mennesker er som upoppet popkorn. Små og harde. Men gi dem litt varme og se hva som skjer!”Av: Arnhild Lauveng
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Medmenneskelighet
 
 

Jeg vil være din varde som du trygt kan stole på 🥰

4 kommentarer
    1. Jeg skulle ønske at jeg kunne synge i kor, for det er så vakkert å høre på. Dessverre går ikke det, for jeg hører ut som en kråke og dessuten klarer jeg ikke å holde meg til den stemmen jeg har. Flere av mine nye venner på Lørenskog synger i kor, og jeg har vært å hørt på dem noen ganger 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Vera Lynn: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Vi som synger i kor trenger også publikum. Publikum er de aller viktigste for oss 😊 Ikke minst så er det koselig å gå på korkonserter 😊

        Mannen min påstod hårdnakket at han ikke kunne synge, men begynte i koret en smule skeptisk. Det gikk kjempefint med ham. Han har utviklet seg masse i løpet av de årene han har vært med i 😊

        Brynskoret fra Oslo kommer hit til Trondheim om to uker når det arrangeres NM for kor her i byen.

        Ønsker deg en superfin lørdagskveld ❤😊

        Purr, purr, og klem fra fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg