LUKE 7 I MIN FOTOMOTIVBLOGGADVENTSKALENDER 😊

7.desember, og luke nummer 7 i min fotomotivbloggadventskalender 😊
 
 
Temaet for fotomotivene i dag er: “Maten min som jeg spiser pĂ„ kostplanen min”. PĂ„ dager jeg har fri fra styrketrening spiser jeg mest mulig lavkarbo. Merker at det hjelper pĂ„ reumatismen min.
 
 
HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

En av mine favorittfrokost er havregrþt toppet med salt karamellsaus fra Bodylab og peanþttsmþr 😊

 
 

Bruker ogsĂ„ Ă„ spise havregrĂžt med blĂ„bĂŠr og peanĂžttsmĂžr 😊

 
 

Mager kesam med mandler og blandet med fun light saft er kjempegodt 😊

 
 

Mager kesam med vaniljesmak og granola er ogsĂ„ kjempegodt 😊

 
 

En av favorittfrokostene mine er spinatsmoothie med disse ingrediensene 😊

 
 

En av mine favorittluncher med kokt egg, kokt skinke, agurk og tomat 😊

 
 

EggerĂžre med paprika og mager kesam.

 
 

En favorittmiddag er kokt pasta m/kylling, brokollitopper og pestosaus over 😊

 
 

Tortillalefse pizza med mager cottage cheese, hakkede tomater, rþdlþk og kokt skinke er kjempegodt 😊

 
 

Eggeomelett er noe jeg spiser ofte fĂžr jeg skal pĂ„ kor 😊

3 kommentarer
    1. Mange og varierte smĂ„ mĂ„ltider der, ja 🙂 Spinat i smoothie har jeg enda ikke prĂžvd. NĂ„ stĂ„r det pĂ„ lista 🙂

    2. Mmm – her var det masse god mat – og nĂ„ fikk jeg noen tips til topping pĂ„ havregrĂžten min ogsĂ„! Her gĂ„r det mest i grĂžt med blĂ„bĂŠr og Foreverliving-honning til frokost! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg