LUKE NR.4 I MIN FOTOMOTIVBLOGGADVENTSKALENDER 😊

Det har blitt 4.desember, og tid for Ă„ Ă„pne luke 4 i min fotomotivbloggadventskalender 😊
 
 
Dagens tema er fotomotiv av “HĂ„ndarbeid jeg har laget”. HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Hjemmestrikkede votter med kattemotiv 😊

 
 

Hjemmestrikkede votter med kattemotiv 😊

 
 

Dobbeltstrikkede grytekluter og strikkede tþfler som er tovet 😊

 
 

Dobbeltstrikkede grytekluter 😊

 
 

Heklede lekemu til fylt med godlukt som fĂ„r frem kattungen i katten din 😊

5 kommentarer
    1. SĂ„ mye fint! 😀
      Du er skikkelig flink med strikking, og veldig allsidig mĂ„ jeg si 👏â˜ș
      Flott votter med kattemotiv đŸ„°

    2. ÅÄÄhhh snuppa mi;)) SÄÄÄ rÄfine ting du har laget;)) RÄartig Ä se;))

      Snuppepusen vÄr elsker denne lekemusen du har heklet. Og hun blir helt vill nÄr hun leker med den;))

      Ha en rÄfin ettermiddag;))

      Stooor klem fra Else Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg