MANDAGENS VISDOMSORD OM LYKKE 🥰

Riktig god mandag kjære bloggvenner og følgere 😍 Mandag, nye uke og nye muligheter😊
 
 
Det har vært lite blogging på meg i helgen, for korene jeg syner i var med og hjalp til under NM for kor. Fredag hadde vi vakter fra kl.12.00 – 19.00, og på lørdag fra kl.08.00 – 17.00. Vi møtte mange sangersøstre og sangerbrøde fra forskjellige steder i Norge, og vi fikk høre masse nydelig og fantastisk korsang. Kor kom fra Tana i Finnmark til Bergen vest.
 
 
Gjennom hele helgen fikk vi som hadde vakter god mat ot drikke, og vi koste oss på vaktene våre 😊
 
 
På lørdag når jeg kom hjem slappet jeg bare av. Jeg var trøtt og sliten, og jeg la meg på sofaen og koste meg under pleddet. Lørdagskvelden bestod av avslapping, TV-titting og kos under pleddet.
 
 
I går søndag slappet jeg helt av hele dagen, strikket og så på TV. Mannen min kom hjem kl.13.30. Da hadde de fått ryddet ut av Olavshallen. Mannen min var sliten, men jeg fikk ham til å kjøre en tur for å ta seg et bad, og det gjorde ham godt 🥰
 
 
Mannen min er jo en helårsbader. Synes han er kjempetøff som bader hele året. Med hånden på hjertet er jeg ei stor pyse som ikke hæler tanken på kaldt vann. Huttetu 🙃
 
 
Helgen har vært kjempekoselig men magiske koropplevelser 😍
 
 
Nå har jeg en periode på bloggen min hvor jeg deler visdomsord om lykke. Lykke er så mye forskjellig, og det er ingen fasit på hva som er lykke.
 
 
Lykke for meg så mye mer enn å være takknemlig takknemlig. Det å føle på lykke gjør at jeg kjenner det kribler i kroppen min. Lykke er å få oppleve f.eks. en magisk solnedgang, lykke er å få synge sammen andre i et kor, og danne toner som klinger sammen i harmoni og lykke er å bare få leve og oppleve vakre sanseinntrykk. Når jeg ser andre mennesker rundt meg bli glade er det en lykke for meg 😊 Jeg synes lykke er så uendelig stort begrep 🥰 Hva mener du lykke er?
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier så mye om hva lykke er 🥰
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Lykken er ikke en stasjon man ankommer til, men det er en måte å reise på.”Av: Margaret Lee Rambeck
Kilde: http://sitater.org/sitater-om-lykke
 
 

Lykken er også en vakker høstdag mes sol fra skyfri himmel og vakre høstfarger som bare skinner som gull 😍

4 kommentarer
    1. Flott visdomsord! Veldig fint! Og noe å tenke på! 😍
      Hørte rykter om at det var mye ståk og støy underveis i helga, så skjønner godt at du ble sliten. 🙂

      1. Kari: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Syntes dette visdomsordet var fint jeg også, og det er noe med visdomsordene. Enkle ord kan si så mye.

        Var selv garderobevakt i Frimuerlosjen på fredag og lørdag, og det er håpløst nede i 1.etg. Siden det er så nakent på veggene blir det masse akustikk som bare går oppover. Så vi var slitne i hodene våre.

        Samtidig er det superkoselig å møte kjente fjes og sangervenner igjen. Flere har vi truffet når de har vært på NM her i Trondheim tidligere 😊

        Ønsker deg en superfin mandags kveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Happy: Ja, man må bare prioritere, og når jeg var sliten etter helgens jobbing på NM for kor var blogging ikke prioritert.

        Tusen takk for det. Synes det er moro å bli med på dette.

        Ønsker deg en superfin mandags kveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Ønsker deg en superfin mandags kveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg