MANDAGSKVELD, AUGUSTKVELD MED STARINLYS, TV OG HÅNDARBEID 😊

Mandag har blitt til kveld, og pÄ NRK 1 stÄr det valgkampsending pÄ med Jonas Gahr StÞre og Erna Solberg som debatterer. I dag fra TromsÞ. Selv vet jeg hva jeg skal stemme. Jeg har stÄtt fast med mitt valg i mange Är. Faktisk siden jeg begynte Ä interessere meg for politikk.
 
 
Debatten i kveld synes jeg var en av de bedre 😊
 
 
NÄr det gjelder kommunevalg tror jeg at i mange kommuner stemmer man mer pÄ enkeltpersoner enn ved Stortingsvalg hvor det er snakk om en ny regjering. Det husker jeg godt fra da HÞyres Marvin Wiseth satt som ordfÞrer i Trondheim. Husker det var mange som sa de stemte pÄ Marvin Wiseth fordi de likte hans personlighet. Det synes jeg blir fullstendig feil.
 
 
Elvis og Hera holder pÄ med en kattegodisleke som de fikk. Det gÄr ut pÄ at vi skal legge en godisbit og skjule godisbiten. Kattene skal da prÞve Ä Äpne den plassen hvor godisbiten ligger.
 
 
Ser at kattene mĂ„ jobbe litt fĂžr de fĂ„r spist godbiten. Elvis er den som fĂžrst finner godbitene, og det er ikke rart som det matvraket han er đŸ˜‚đŸ€Ł
 
 
Det er en rolig og stille augustkveld, og pĂ„ bordet har jeg tent stearinlys. NĂ„ som det har blitt mĂžrke kvelder er det sĂ„ koselig Ă„ tenne talglys og kose seg med hĂ„ndarbeid 😊 Det er avslapping det ja.
 
 
Ønsker Ă„ avslutte dette blogginnlegget med Ă„ vise dere noen bilder jeg har tatt i august, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊 Ønsker alle mine kjĂŠre bloggvenner en kjempefin kveld, og en riktig god natt đŸ„°
 
 

Sol og fint vĂŠr pĂ„ en tur jeg gikk fĂžr helgen, og jeg elsker nĂ„r vĂŠret er slik i august 😊

 
 

Blomstene begynner Ă„ avblomstre nĂ„ ja. Synes disse avblomstrede blomstene er sĂ„ fine nĂ„r de ser ut som de er fylt med spindelvev 😊

 
 

Kjempenydelig kveldssol i august 😊

 
 

Disse gule blomstene blomstrer enda 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg